Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

Επίσημη πρεμιέρα για το νέο Audi Q3 Sportback

Το νέο Audi Q3 Sportback συνδυάζει την πρακτικότητα ενός SUV με το οδηγικό ταμπεραμέντο ενός κουπέ

Επίσημη πρεμιέρα για το νέο Audi Q3 Sportback

Τον Ιούνιο η Audi αποκάλυψε την τρίτη γενιά του Q3, θέλοντας να φέρει νέο αέρα στην κατηγορία των πολυτελών μεσαίων SUV. Στόχευση που χαρακτηρίζει και το νέο Audi Q3 Sportback που αποκαλύφθηκε σήμερα.

Σε σχέση με το συμβατικό Q3 το Q3 Sportback ακολουθεί μια σαφώς πιο κουπέ και δυναμική λογική, με την γραμμή της οροφής να είναι μειωμένη κατά 2,9 πόντους. Η χρωματική παλέτα είναι διευρυμένη και περιλαμβάνει έντεκα επιλογές, με τις ζάντες να ξεκινούν από τις 17 και μπορούν να φτάσουν έως και τις 20 ίντσες.

Συνολικά, το Audi Q3 Sportback ακολουθεί την πιο πρόσφατη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας. Με σημείο αναφοράς τα λεπτά, φίνα φώτα ημέρας και την μάσκα Singleframe. Οι προβολείς LED έχουν μετακομίσει χαμηλότερα μέσα στις σκουρόχρωμες επιφάνειες, εκατέρωθεν της μάσκας. Όμορφη και εύστοχη λεπτομέρεια τα μεγάλα ανοίγματα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα που προσθέτουν στο γερμανικό μοντέλο μια ακόμα πιο επιθετική νότα.

Πίσω, τα προαιρετικά ψηφιακά φώτα OLED με τα έξι διαφορετικά γραφικά και την ενιαία φωτιζόμενη μπάρα αναδεικνύουν τον ακόμα πιο σύγχρονο, μοντέρνο και premium χαρακτήρα του αυτοκινήτου που εξοπλίζεται με ό,τι πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει η Audi στον τομέα του φωτισμού.

Στο εσωτερικό, η παρουσίαση της καμπίνας ακολουθεί τη λογική του Q3. Η «οπτική καθαρότητα» με σαφή διάταξη, η λειτουργικότητα και η αισθητική συνδυάζονται μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Αυτή η ξεκάθαρη σχεδιαστική προσέγγιση είναι εμφανής στην οριζόντια δομή του πίνακα ελέγχου που είναι κατασκευασμένος από υψηλής ποιότητας υλικά, εκτείνεται σε όλο το πλάτος του cockpit, και αποτελεί τη βάση για το «Digital Stage».

Η «ψηφιακή σκηνή» φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,9” και την κεντρική οθόνη 12,8” για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Που υποστηρίζει το λογισμικό Android Automotive. Αυτό που επίσης ξεχωρίζει είναι η μεταφορά του επιλογέα ταχυτήτων στην κολόνα του τιμονιού απελευθερώνοντας ακόμα περισσότερο χώρο στην κεντρική κονσόλα.

Όπου συναντούμε δύο μεγάλες ποτηροθήκες και βάση για ασύρματη φόρτιση. Στην αριστερή πλευρά, ο οδηγός έχει στη διάθεση του ένα πολυχηρστικό -όπως το ονομάζει η Audi- χειριστήριο από όπου ρυθμίζει τους υαλοκαθαριστήρες, τα φλας αλλά και τις λειτουργίες φωτισμού.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Audi, τέσσερις ενήλικοι θα βολευτούν χωρίς παραχωρήσεις, με την χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ να υπολογίζεται σε 488 lt και να φτάνει τα 1.289 lt με την αναδίπλωση της πίσω σειράς.
Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.