
Το Dacia Jogger μετρά ήδη τέσσερα χρόνια στην αγορά και μια ανανέωση ήταν κάτι παραπάνω από αναμενόμενη. Το facelift δεν περιορίζεται σε αισθητικές πινελιές, αλλά περιλαμβάνει παρεμβάσεις ουσίας.
Η σημαντικότερη αναβάθμιση κρύβεται κάτω από το καπό, καθώς το ρουμανικό πολυμορφικό υιοθετεί τον νέο κινητήρα Hybrid 155, τον οποίο γνωρίζουμε ήδη από το μικρότερο Sandero Stepway και το μεγαλύτερο Bigster.
Ο νέος υβριδικός συνδυάζει έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,8 lt και 110 ίππων με ενσωματωμένη μίζα-γεννήτρια και έναν ηλεκτροκινητήρα 50 ίππων, για συνολική απόδοση 155 ίππων και 170 Nm. Το σύστημα περιλαμβάνει και μπαταρία 1,4 kWh, επιτρέποντας μικρές αμιγώς ηλεκτρικές διαδρομές με τον θερμικό κινητήρα εκτός λειτουργίας. Η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου.

Το Hybrid 155 αντικαθιστά το Hybrid 140 στη γκάμα του Jogger. Παρά την αύξηση κατά 15 ίππους, η Dacia υποστηρίζει ότι έχει επιτύχει βελτίωση 10% σε κατανάλωση και εκπομπές CO₂
Όπως και να ’χει, στην ελληνική αγορά η μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις θα συνεχίσει να αφορά την έκδοση διπλού καυσίμου βενζίνης-LPG, με τον 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.
Λέγεται ότι θα αντικατασταθεί ο σημερινός 1.000άρης των 100 ίππων με αναβαθμισμένη μονάδα 1,2 lt κι απόδοση 120 ίππων. Αναγκαία βελτίωση, δεδομένου ότι το Jogger μπορεί να φιλοξενήσει επτά άτομα, οπότε το συνολικό βάρος αυξάνεται κατά πολύ.

Στο αισθητικό κομμάτι, το facelift συνοδεύεται από ανασχεδιασμένη μάσκα και νέα φωτεινή υπογραφή LED σε σχήμα «ανεστραμμένου Τ», ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα ανανεώνονται για πιο σύγχρονη εικόνα. Τα δε εξωτερικά πλαστικά πλέον ενσωματώνουν 20% ανακυκλωμένα υλικά. Στο εσωτερικό συναντάμε διακριτικές αλλά ουσιαστικές αναβαθμίσεις: νέους αεραγωγούς, πιο ανθεκτικά υφασμάτινα διακοσμητικά και ανασχεδιασμένο τιμόνι που επιλέχθηκε για καλύτερη εργονομία. Το επίκεντρο της καμπίνας είναι το νέο σύστημα infotainment με οθόνη αφής 10,0 ιντσών, αντικαθιστώντας την παλαιότερη των 8,0 ιντσών.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.