Η Ferrari SC40 ξεκίνησε τη ζωή της ως μία ακόμη 296 GTB Berlinetta, αλλά δεν έχει και τόσες οπτικές ομοιότητες, καθώς το αμάξωμα έχει επανασχεδιαστεί πλήρως. Ενώ η αρχική F40 σχεδιάστηκε από τον Pininfarina, η SC40 είναι μια εσωτερική δημιουργία του Ferrari Styling Centre, με επικεφαλής τον Flavio Manzoni.
Πέρα από το εξατομικευμένο αμάξωμα, οι διάσπαρτες λεπτομέρειες -όπως η ανάγλυφη επιγραφή «SC40» στο πλάι της πίσω πτέρυγας, το λευκό χρώμα και οι μοναδικές ζάντες συνθέτουν μια πραγματικά ξεχωριστή δημιουργία.
Ιδανικά, θα επιθυμούσαμε να διαθέτει αναδυόμενους προβολείς, χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με το παραδοσιακό «χτένι» και έναν διτούρμπινο V8 -ό,τι έκανε δηλαδή και η F40. Αντίθετα, στα μηχανικά της μέρη παραμένει μια 296 GTB, δηλαδή επαναφορτιζόμενη υβριδική. Εξ ου και η ένδειξη «Charge» στο αλουμινένιο πορτάκι πίσω από τον οδηγό.
Επομένως, ο οδηγός «θα αρκεστεί» σε έναν twin-turbo V6 2,9 lt, που με τη συνδρομή ενός ηλεκτροκινητήρα αποδίδει συνολικά 830 ίππους -σχεδόν τους διπλάσιους σε σχέση με το αρχέτυπο.
Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι ελάχιστες αλλά ουσιαστικές. Η εκτεταμένη χρήση Kevlar διοχετεύει το πνεύμα της F40, καλύπτοντας μεγάλο μέρος της καμπίνας -από το τιμόνι και το ταμπλό, μέχρι τα πατάκια και τα καθίσματα.
Η Ferrari δεν έχει αποκαλύψει την τιμή, αλλά είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι μιλάμε για μια τελείως διαφορετική κατηγορία χρημάτων σε σχέση με τη βασική 296 GTB. Τα μοντέλα που δημιουργούνται μέσω του Special Projects Programme της εταιρείας συνήθως χρειάζονται περίπου δύο χρόνια για να ολοκληρωθούν, με τον ιδιοκτήτη να συμμετέχει ενεργά στο στάδιο του σχεδιασμού.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.