ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χρειάζονται και στοιχεία για τη νοθεία. Όχι μόνο ενδείξεις...

Γιατί η νέα Alfa Romeo Milano εξαγρίωσε τους Ιταλούς;

H Alfa Romeo Milano είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της φίρμας

Γιατί η νέα Alfa Romeo Milano εξαγρίωσε τους Ιταλούς;

Κι όμως, η Alfa Romeo Milano δεν θα κατασκευάζεται στην Ιταλία, δημιουργώντας έντονο εκνευρισμό στην ιταλική κυβέρνηση.

Μόνο με καλό μάτι δεν είδε η ιταλική κυβέρνηση την απόφαση του Ομίλου Stellantis να κατασκευάζει στην Πολωνία την ολοκαίνουργια Alfa Romeo Milano. Ο υπουργός βιομηχανίας της Ιταλίας, Adolfo Urso, στηλίτευσε την απόφαση του Ομίλου, τονίζοντας πως η κίνηση αυτή συνιστά παράβαση της ιταλικής νομοθεσίας.

Το B-SUV της ιταλικής φίρμας, που πήρε το όνομά του από την ομώνυμη πόλη, έδρα της Alfa Romeo, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της πόλης Tychy στην Πολωνία, πλάι στα «ομοαίματα» Jeep Avenger και FIAT 600. Αυτή η συνθήκη, συνεπάγεται πως θα είναι το πρώτο μοντέλο των Μιλανέζων που θα κατασκευάζεται εκτός Ιταλίας.

Ο Adolfo Urso, επικαλούμενος τη νομοθεσία του 2003, που αναφέρεται σε προϊόντα που ψευδώς ισχυρίζονται ότι είναι Ιταλικά, τόνισε: «Ένα αυτοκίνητο που ονομάζεται Milano δεν μπορεί να κατασκευάζεται στην Πολωνία. Αυτό απαγορεύεται από την ιταλική νομοθεσία. Αυτός ο νόμος ορίζει ότι δεν μπορούν να παραπλανούνται οι καταναλωτές. Επομένως, ένα αυτοκίνητο που ονομάζεται Milano πρέπει να παράγεται στην Ιταλία. Διαφορετικά, δίνει μια παραπλανητική ένδειξη που δεν επιτρέπεται σύμφωνα με την ιταλική νομοθεσία».

Οι δηλώσεις του Ιταλού υπουργού έρχονται να προστεθούν στην κόντρα που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στην ιταλική κυβέρνηση και τον Όμιλο Stellantis, με φόντο την ετήσια παραγωγή αυτοκινήτων στην Ιταλία. Με την ιταλική πλευρά να ζητά ένα εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως.

Από πλευράς Stellantis, ο Carlos Tavares υπεραμύνθηκε της απόφασης λέγοντας πως η μεταφορά της παραγωγής στην Πολωνία θα μειώσει την τιμή της Alfa Romeo Milano κατά €10.000. «Εάν κατασκευαζόταν στην Ιταλία, η τιμή της Milano θα ξεκινούσε από περίπου 40.000 ευρώ αντί για 30.000 ευρώ, περιορίζοντας τις δυνατότητές της στην αγορά» δήλωσε σε δημοσιογράφους κατά την επίσημη παρουσίαση.

Πάντως, ο Tavares, επιβεβαίωσε πως οι επερχόμενες Stelvio (2025) και Giulia (2026) θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται στη μονάδα του Cassino, στην κεντρική Ιταλία.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.