Το εσωτερικό είναι επίσης πλήρως ρετρό με ξύλινο τιμόνι, δερμάτινα καθίσματα και αναλογικά όργανα στο κέντρο του ταμπλό. Το μοντέλο διατίθεται τόσο σε δεξιοτίμονες, όσο και σε αριστεροτίμονες εκδόσεις.
Οι αγοραστές έχουν στη διάθεσή τους πολλές επιλογές εξατομίκευσης. Η χρωματική παλέτα περιλαμβάνει έντεκα αποχρώσεις που μπορούν να συνδυαστούν με νίκελ ή σκιασμένες λεπτομέρειες. Η εταιρεία προσφέρει επίσης τρία διαφορετικά φινιρίσματα για τις ζάντες και επτά χρώματα για την δερμάτινη ταπετσαρία.
Κάτω από το νοσταλγικό αμάξωμα βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 20 ίππους (15 kW), όσο είναι το όριο για τα L7e. Ενώ αυτό το νούμερο ακούγεται αστείο, το Arrow ζυγίζει μόνο 605 kg. 
Σε συνδυασμό με την άμεση απόδοση της BEV ροπής, πιάνει 100 km/h σε μόλις 7,8”. Είναι δηλαδή γρηγορότερο από το Mazda MX-5 των 1,5 lt. Ωστόσο, εκεί τελειώνουν οι χαρές, αφού αυτή είναι η τελική του ταχύτητα.
Η ενέργεια προέρχεται από μια μπαταρία 20 kWh, η οποία επαρκεί για κάλυψη έως και 160 km μεταξύ των φορτίσεων. Ο άνθρωπος πίσω από το πρότζεκτ είναι ο Nigel Gordon-Stewart, του οποίου το βιογραφικό περιλαμβάνει θητείες στις Lamborghini, McLaren, Lotus και MG. Οι παραδόσεις έχουν ήδη ξεκινήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο, με τις εξαγωγές προς τις ΗΠΑ και τη Μέση Ανατολή να βρίσκονται σε εξέλιξη. Οι τιμές ξεκινούν από €35.400 στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.