
Η Audi παρουσίασε τη νέα τεχνολογία MHEV plus, ένα προηγμένο ήπιο υβριδικό σύστημα που εισάγει νέα επίπεδα ενεργειακής απόδοσης και οδηγικής άνεσης.
Ενσωματωμένη αρχικά στα νέα A5 και Q5, η τεχνολογία αυτή βασίζεται στην Premium Platform Combustion (PPC) και περιλαμβάνει τη γεννήτρια μετάδοσης κίνησης (PTG), τη μίζα με εναλλάκτη ιμάντα (BAS) και μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP). Ο συνδυασμός αυτών των στοιχείων επιτρέπει μερικώς ηλεκτρική οδήγηση, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2.
Ο Geoffrey Bouquot, μέλος του διοικητικού συμβουλίου για την τεχνική ανάπτυξη στην Audi AG, δήλωσε: «Με τη νέα τεχνολογία MHEV plus, εισάγουμε την ηλεκτροκίνηση στα νέα μας οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, προσαρμόζοντάς την στις ανάγκες των πελατών μας. Αυτό θα ενισχύσει τη γκάμα μας, που αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, Plug-in Hybrid και ενεργειακά αποδοτικά οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.»
Το σύστημα MHEV plus λειτουργεί με τάση 48 Volt και επιτρέπει ηλεκτρική υποβοήθηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η γεννήτρια μετάδοσης κίνησης (PTG) είναι η βασική καινοτομία του συστήματος, καθώς διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 18 kW (24 hp) και ροπή 230 Nm, βελτιώνοντας την επιτάχυνση και την οδηγική ευελιξία έως τα 140 km/h. 
Η νέα υγρόψυκτη αρχιτεκτονική του συστήματος MHEV plus διασφαλίζει τη βέλτιστη απόδοση σε θερμοκρασίες από -40 έως +75°C, ενώ τοποθετείται τόσο σε οχήματα με κίνηση εμπρός όσο και σε τετρακίνητα μοντέλα quattro. Η νέα τεχνολογία MHEV plus δεν βελτιώνει μόνο την οδηγική εμπειρία, αλλά αυξάνει και την αποδοτικότητα, μειώνοντας την ανάγκη για χρήση συμβατικών φρένων. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας επιτρέπει στο όχημα να κινείται ηλεκτρικά για μεγαλύτερα διαστήματα, ιδιαίτερα σε συνθήκες αυξημένης κυκλοφορίας, ενώ προσφέρει ταχύτερη απόκριση εκκίνησης χάρη στη γεννήτρια PTG. Σε ταχύτητες έως 140 km/h, το MHEV plus μπορεί να υποστηρίξει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με επιπλέον ηλεκτρική ισχύ, βελτιστοποιώντας την αποδοτικότητά του. Το σύστημα πέδησης ενσωματώνει τη χρήση αναγεννητικής και συμβατικής πέδησης, εξασφαλίζοντας ομαλή και αποτελεσματική επιβράδυνση χωρίς περιττή φθορά των μηχανικών φρένων. Η τεχνολογία MHEV plus περιλαμβάνει επίσης έναν ηλεκτρικό συμπιεστή κλιματισμού, που διατηρεί τη λειτουργία του κλιματιστικού ακόμα και όταν ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι εκτός λειτουργίας, π.χ. σε κόκκινα φανάρια. Επιπλέον, η νέα αρχιτεκτονική του συστήματος υποστηρίζει λειτουργίες όπως start-stop, κύλιση χωρίς εκπομπές ρύπων και ανάκτηση ενέργειας, διαμορφώνοντας ένα εξαιρετικά αποδοτικό και φιλικό προς το περιβάλλον προφίλ οδήγησης. Με τη νέα MHEV plus, η Audi κάνει ένα σημαντικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση, εξασφαλίζοντας υψηλή ενεργειακή απόδοση, μειωμένη κατανάλωση και αναβαθμισμένη οδηγική άνεση στα υβριδικά της μοντέλα. 
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.