Χρωστάμε περισσότερα στους δανειστές το 2024 από όσα χρωστάγαμε πριν ξεπουληθεί η χώρα το 2010!

Η FIAT παραμένει η πιο καλουπουλημένη μάρκα της Stellantis

Η FIAT ξεπέρασε σε πωλήσεις τις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου Stellantis

Η FIAT παραμένει η πιο καλουπουλημένη μάρκα της Stellantis

Η FIAT ανακοίνωσε τα αποτελέσματα πωλήσεών της για το 2023 και διατηρεί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά την πρώτη θέση εντός του ομίλου Stellantis αναφορικά με τις πωλήσεις. Οι παγκόσμιες πωλήσεις της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας έφτασαν τα 1,35 εκατομμύρια μονάδες, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 12% σε σχέση με το 2022.

Τέσσερις βασικές αγορές έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της FIAT, με τη μάρκα να σημειώνει μερικά εντυπωσιακά μερίδια αγοράς. Καταρχάς στην Αλγερία με 78,6%, τη Βραζιλία (21,8%), την Ιταλία (12,8%) και την Τουρκία (15,7%).

Όσο για τα μοντέλα που ξεχώρισαν σε κάθε αγορά, το pick-up Strada ήταν το πιο καλοπουλημένο στη Βραζιλία, το Panda κυριάρχησε στην Ιταλία και το Tipo έκαψε καρδιές στην Τουρκία και την Αλγερία.

Σχεδόν οι μισές της πωλήσεις έγιναν στην αγορά της Νότιας Αμερικής, όπου η FIAT ήταν η πρώτη εταιρεία με μερίδιο 14,5% και συνολικά 542.000 πωλήσεις το 2023.

Φαίνεται ότι η παρουσία της FIAT σε πολλές αγορές σε όλο τον πλανήτη με προσιτά μοντέλα είναι αυτή που τη βοήθησε να ξεπεράσει όλα τα άλλα εμπορικά σήματα της Stellantis, συμπεριλαμβανομένης της Citroën, της Peugeot και της Opel.

Στην Ευρώπη, το FIAT 500e παρέμεινε το EV πόλης με τις περισσότερες πωλήσεις, με μερίδιο 14,7% (+0,3%) στα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης (A) και σούπερ-μίνι (B). Στα θερμικά μοντέλα, τα γερασμένα Panda και 500 κατέκτησαν ένα εκπληκτικό μερίδιο 44,4% στην κατηγορία τους, με πωλήσεις 230.000 μονάδων. 

Αυτό απαντά πιθανώς στο ερώτημα σχετικά με το γιατί η FIAT τα διατηρεί ακόμα προς πώληση μετά από τόσα χρόνια. Τέλος, το Ducato από τη FIAT Professional ήταν το επαγγελματικό με τις μεγαλύτερες πωλήσεις του ομίλου Stellantis, τερματίζοντας στην 7η θέση συνολικά στην Ευρώπη.

Πέρυσι, η FIAT λάνσαρε το Topolino στην Ευρώπη και το pick-up Titano στην Αλγερία, την Αφρική και τη Νότια Αμερική. Όσο για το 2024, το αποκορύφωμα θα είναι το ντεμπούτο του νέου FIAT Panda στην Ευρώπη ως ένα προσιτό crossover EV που θα ανταγωνιστεί τους Κινέζους εισβολείς.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.