Αν η κυβέρνηση δεν υποχωρήσει, θα πεινάσει και η άλλη μισή Ελλάδα από τις ακυρώσεις στα χειμερινά θέρετρα...

Η Nissan θέλει να διχάσει τον κόσμο με το ηλεκτρικό Juke

Η Nissan δοκιμάζει το ηλεκτρικό Juke, με τολμηρή σχεδίαση, μεγάλη αυτονομία και έντονη προσωπικότητα

Η Nissan θέλει να διχάσει τον κόσμο με το ηλεκτρικό Juke

Η Nissan ξεκίνησε επίσημα τις δημόσιες δοκιμές του νέου Juke EV, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μέλους της οικογένειας Juke.

Το μοντέλο θα παραχθεί στο εργοστάσιο του Sunderland στη Βρετανία -το ίδιο που κατασκευάζει τα Leaf και Qashqai- με την εμπορική του πρεμιέρα να είναι προγραμματισμένη για το 2026. Το ηλεκτρικό Juke θα αποτελέσει την απάντηση της ιαπωνικής εταιρείας στα Ford Puma Gen-E και Kia EV3, ενισχύοντας τη θέση της Nissan στην κατηγορία των ηλεκτρικών και των crossover.

Ο Guillaume Cartier, Chief Performance Officer της Nissan, τόνισε ότι το νέο μοντέλο θα ακολουθήσει τη δική του, τολμηρή σχεδιαστική ταυτότητα. Όπως εξήγησε, «το Juke είναι ένα αυτοκίνητο που θα αγαπηθεί όσο και θα μισηθεί -κάποιοι θα το λατρέψουν και κάποιοι θα πουν “όχι, δεν είναι για μένα”. Ακριβώς γι’ αυτό θα ξεχωρίσει. Δεν θα συγκρίνεται με τίποτα άλλο στην αγορά».

Το ηλεκτρικό Juke θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-BEV, την ίδια που χρησιμοποιεί και το νέο Leaf και θα μοιράζεται μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες με αυτό. Η Nissan αναμένει μέγιστη αυτονομία πάνω από 350 km και ισχύ έως 214 ίππους, με εκδόσεις που θα κινούνται από έναν ηλεκτροκινητήρα για ισορροπημένη απόδοση και επιδόσεις.

Η εξέλιξη του πλαισίου πραγματοποιείται υπό την επίβλεψη του David Moss, επικεφαλής R&D της Nissan Ευρώπης. Όπως εξήγησε, «καθώς αλλάζει το μέγεθος του αυτοκινήτου ή η κατηγορία στην οποία ανήκει, αλλάζει και η ρύθμιση της ανάρτησης. Για το Juke EV εξετάζουμε ένα πιο δυναμικό set-up, προσαρμοσμένο στον χαρακτήρα του».

Αυτό σημαίνει ότι το ηλεκτρικό Juke θα έχει πιο σφιχτή και ακριβή αίσθηση στο δρόμο σε σχέση με το Leaf, διατηρώντας την δυναμική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει και τις θερμικές του εκδόσεις.

Παρά το γεγονός ότι το νέο Leaf έχει πλέον μεταμορφωθεί σε crossover μήκους 4.350 mm, η Nissan διαβεβαιώνει ότι δεν θα υπάρχει επικάλυψη με το Juke. «Οι αγοραστές των SUV μας είναι τελείως διαφορετικοί, με τίποτα κοινό μεταξύ τους», τόνισε ο Cartier. «Το Leaf είναι πιο χάτσμπακ, το Qashqai πιο οικογενειακό SUV, και το Juke… είναι ένα αυτοκίνητο που θα αγαπηθεί όσο και θα μισηθεί».

Η Nissan στοχεύει να προσφέρει το ηλεκτρικό Juke σε τιμή παρόμοια με αυτή της τωρινής θερμικής έκδοσης, αλλά παραδέχεται ότι αυτό είναι μια μεγάλη πρόκληση. Μέχρι την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτρική έκδοση, το υπάρχον Juke με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα παραμείνει στην παραγωγή, μοιράζοντας τη γραμμή συναρμολόγησης του Sunderland με τα Leaf και Qashqai.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.