ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Στην Ελλάδα ότι πιο μεγάλο είναι το έγκλημα, τόσο πιο μικρή είναι η τιμωρία - Τι, όχι;

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Επιστήμονες αποκάλυψαν ότι έχουν βρει τη λύση για την ταχεία φόρτιση της μπαταρίας.

Τα ευρήματά αυτά θα μπορούσαν να έχουν σημαντικές επιπτώσεις στη βιομηχανία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Επιστήμονες αποκάλυψαν ότι έχουν βρει τη λύση για την ταχεία φόρτιση της μπαταρίας.

Έπειτα από μια νέα έρευνα. επιστήμονες αποκάλυψαν ότι έχουν βρει τη λύση στο μέχρι τώρα μυστήριο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και την ταχεία φόρτιση της μπαταρίας.

Σύμφωνα με την ομάδα τα ευρήματά αυτά θα μπορούσαν να έχουν σημαντικές επιπτώσεις στη βιομηχανία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Οι επαναφορτιζόμενες μπαταρίες λιθίου είναι ελαφριές, με εύκολη ανάφλεξη, διατηρούν πολλή ενέργεια και μπορούν να επαναφορτιστούν πολύ γρήγορα, ωστόσο μέχρι τώρα ήταν ακατάλληλες για εμπορική χρήση, λόγω μηχανικής καταπόνησης κατά τη φόρτιση.

«Μόνο μια μικρή εσοχή, κάμψη ή συστροφή των μπαταριών μπορεί να προκαλέσει νανοσκοπικές ρωγμές στα υλικά και έτσι το λίθιο μπορεί να εισχωρήσει στον στερεό ηλεκτρολύτη προκαλώντας βραχυκύκλωμα», δήλωσε ο αναπληρωτής καθηγητής William Chueh από το Stanford Doerr School of Sustainability.

«Ακόμα και η σκόνη ή άλλες ακαθαρσίες, που εισάγονται στην κατασκευή μπορούν να δημιουργήσουν αρκετή πίεση για να προκαλέσουν κάποια αστοχία στην λειτουργία της μπαταρίας», πρόσθεσε.

Το φαινόμενο αυτό έχει μπερδέψει τους ερευνητές τα τελευταία χρόνια, με αρκετούς να υποθέτουν ότι το ζήτημα εντοπίζεται στην ακούσια ροή ηλεκτρονίων, ενώ άλλοι ισχυρίζονταν ότι πρόκειται για ζήτημα χημείας.

Οι ερευνητές του Στανφορντ έκαναν πάνω από 60 πειράματα για να αποδείξουν ότι στην πραγματικότητα τα προβλήματα προκαλούνταν από τις νανοσκοπισκές ρωγμές και τα βαθουλώματα μέσα στους ηλεκτρολύτες.

«Δεδομένης της ευκαιρίας να τρυπώσουν μέσα στον ηλεκτρολύτη, το λίθιο θα καταφέρει τελικά να περάσει στο εσωτερικό», είπε ο Geoff McConohy, ο οποίος εργαζόταν στο εργαστήριο του αναπληρωτή καθηγητή Cheuh αλλά τώρα εργάζεται στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. «Όταν συμβεί αυτό, η λειτουργία της μπαταρίας αποτυγχάνει».

Η έρευνα αναλύεται σε μία μελέτη, με τον τίτλο «Μηχανική ρύθμιση της πιθανότητας διείσδυσης λιθίου σε στερεούς ηλεκτρολύτες λυχνίτη», που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Nature Energy τη Δευτέρα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.