Koenigsegg Jesko Absolut: Νέο ρεκόρ στο 0-400-0 (βίντεο)
Η επίδοση του Rimac Nevera R είναι παρελθόν. Τα θερμικά πήραν τα οκτάνιά τους πίσω με το Koenigsegg Jesko Absolut
Newsroom | email: info@pronews.gr
Πάντα δύο αυτοκινητοβιομηχανίες τρώγονται σαν τον σκύλο με τη γάτα. Από τους τσακωμούς του Ferruccio Lamborghini με τον Enzo Ferrari. Πριν 15 χρόνια την Porsche και τη Nissan για τον ταχύτερο χρόνο στην Πράσινη Κόλαση. Για να φτάσουμε στη σημερινή «φαγωμάρα» της Koenigsegg με τη Rimac για τα ρεκόρ 0-400-0.
Στις 23 Σεπτεμβρίου 2019, το Koenigsegg Regera κατάφερε 31,49”. Χρόνο που διατηρήθηκε για τέσσερα χρόνια, όταν το Nevera κατέρριψε κάθε προηγούμενη επίδοση με 29,93”.
Η χαρά του Mate Rimac δεν κράτησε πολύ. Στις 16 Ιουνίου 2023, το Regera κατέβασε τον πήχη στα 28,81”, εκμεταλλευόμενο νέα ελαστικά Michelin Cup 2 R και καλύτερη επιφάνεια δοκιμών.
Θεωρήσαμε ότι το ρεκόρ θα παρέμενε για κάμποσο σε κροατικά χέρια, απειλούμενο ίσως μόνο από τους Κινέζους. Αλλά πριν αλέκτορα φωνήσαι, το Jesko Absolut ξαναχτύπησε.
Ο Markus Lundh οδήγησε ένα Jesko Absolut με το νέο λογισμικό «Absolut Overdrive». Προσφέρει νέες ρυθμίσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων Light Speed και στη διαχείριση του κινητήρα.
Προσθέτοντας παράλληλα ένα σύστημα ελέγχου ροπής τόσο ακριβές, που ο έλεγχος της πρόσφυσης δεν επεμβαίνει σχεδόν καθόλου. Το αποτέλεσμα; Μια εκρηκτική επίδοση 0–400–0 σε μόλις 25,21”, ανακτώντας το στέμμα για τα αυτοκίνητα παραγωγής για κάτι παραπάνω από μισό δευτερόλεπτο.
Από στάση, τα 400 km/h επιτυγχάνονται σε 16,77”, ενώ χρειάζονται επιπλέον 8,44” για την επιστροφή στη στάση. Οι επιδόσεις επαληθεύτηκαν από τη Racelogic με ακρίβεια χιλιοστού του δευτερολέπτου.
Οι ιδιοκτήτες των Jesko Absolut δεν θα διαβάσουν απλώς για το νέο λογισμικό. Αλλά σύντομα θα το οδηγούν, αφού η ενημέρωση θα ενσωματωθεί και στα αυτοκίνητα των πελατών. Δείτε το video στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.