Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

Land Rover Defender: Ήπια ανανέωση ουσίας και εμφάνισης

Προκειμένου να παραμείνει επίκαιρο, το Land Rover Defender ανανεώνεται στα σημεία

Land Rover Defender: Ήπια ανανέωση ουσίας και εμφάνισης

Το Land Rover Defender αναβαθμίστηκε με μια σειρά από διακριτικές στιλιστικές βελτιώσεις και ανανεωμένη τεχνολογία εσωτερικού. Συμπεριλαμβανομένου ενός μεγαλύτερου infotainment.

Η εξωτερική ανανέωση περιλαμβάνει έναν αναθεωρημένο σχεδιασμό των μπροστινών φωτιστικών σωμάτων. Με μικρότερο κεντρικό τμήμα, που θα παρέχει ένα «διακριτικό» γραφικό όταν ενεργοποιείται. Το Land Rover Defender καρπώνεται επίσης την εφαρμογή σκούρας απόχρωσης στα πίσω φώτα.

Μια γυαλιστερή μαύρη μπάρα στη μάσκα θα ανήκει πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ οι μπροστινοί και πίσω προφυλακτήρες είναι πια βαμμένοι είτε ασημί, είτε σατινέ γκρι.

Στο εσωτερικό, το ανανεωμένο βρετανικό off-roader διαθέτει μια μεγαλύτερη οθόνη αφής 13,1 ιντσών από 11,4 που ήταν στην τρέχουσα γενιά.

To facelift περιλαμβάνει επίσης μια υπέρυθρη κάμερα στραμμένη προς τον οδηγό. Βρίσκεται στην κολόνα του τιμονιού και υποστηρίζει το σύστημα παρακολούθησης της προσοχής του οδηγού, που επιβάλλεται από τους κανονισμούς GSR2 της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Όταν διαγνωστεί έλλειψη συγκέντρωσης, ενεργοποιεί ηχητικές και οπτικές ειδοποιήσεις μέχρις ότου ο οδηγός να επιδείξει τη δέουσα προσοχή στον δρόμο.

Για πρώτη φορά θα είναι διαθέσιμο προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου ταχύτητας για εκτός δρόμου οδήγηση. Ωστόσο, θα ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Η Land Rover δεν έχει ακόμη ανακοινώσει ποιους κινητήρες θα προσφέρει στο ανανεωμένο Defender, αλλά δεν αναμένεται να αλλάξει η τρέχουσα γκάμα.

Προσώρας περιλαμβάνει έναν 3λιτρο πετρελαιοκινητήρα με δύο τούρμπο και έξι κυλίνδρους σε σειρά. Αποδίδοντας από 200 ίππους στην έκδοση D200, 250 στην D250, έως 300 στην D300, σε όλες τις εκδοχές με ήπια υβριδική υποβοήθηση.

Ίδια ισχύς αποδίδεται και από τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα με επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, η οποία υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία 48 km.

Όποιος θέλει ανώτερες επιδόσεις, θα επιλέξει τον υπερτροφοδοτούμενο 5λιτρο V8 βενζινοκινητήρα με απόδοση 425 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας το Defender Octa, με έναν V8 της BMW. Ο οποίος αποδίδει 635 ίππους από 4,4 lt. Θυμίζουμε ότι η τρέχουσα γενιά L663 βρίσκεται στην πιάτσα από το 2019.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.