
Η Lotus είχε δεσμευτεί να γίνει 100% ηλεκτρική μάρκα το 2028, αλλά διαπιστώνει με τον σκληρό τρόπο ότι αυτό έχει αντίκτυπο στις πωλήσεις της. Τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς, είχε μείωση 42% των νέων ταξινομήσεων, με μόλις 1.274 παραδόσεις σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ήδη από τον περασμένο Νοέμβριο, η βρετανική εταιρεία είχε αρχίσει να αναπροσαρμόζει την πολιτική της. Τότε είχε ανακοινώσει ως -απευκταία αλλά αναγκαστική- λύση τα EREV. Την υβριδική τεχνολογία όπου ο θερμικός λειτουργεί ως γεννήτρια των μπαταριών. Τώρα, η Lotus «κατεβαίνει ένα ακόμα σκαλί» στην κλίμακα των υβριδικών τεχνολογιών, ανακοινώνοντας ότι εξετάζει τα PHEV.
Η πτώση των πωλήσεων δεν οφείλεται μόνο στην έλλειψη ενθουσιασμού των πιο γερών πορτοφολιών για τα ηλεκτρικά. Αλλά και στην αναστάτωση που προέκυψε από τους δασμολογικούς φραγμούς των ΗΠΑ, οι οποίοι ανάγκασαν τη Lotus να διακόψει προσωρινά τις παραδόσεις της Emira εκεί και τις πωλήσεις του ηλεκτρικού SUV Eletre.

Το τελευταίο θα είναι το πρώτο μοντέλο που αναμένεται να υιοθετήσει την τεχνολογία Hyper Hybrid PHEV που θα παρουσιαστεί στο τέλος του έτους. Με τις πωλήσεις της Eletre που θα γεμίζει στο βενζινάδικο να ξεκινούν το πρώτο 3μηνο του 2026.
Η Lotus ισχυρίζεται ότι η μπαταρία της νέας Eletre Hyper Hybrid είναι αρκετά μεγάλη ώστε να επιτρέπει 300 km μεταξύ των φορτίσεων, με συνολική αυτονομία άνω των 1.000 km.
Ωστόσο, δεν θα απωλέσει την ταχύτατη φόρτιση για την οποία φημίζονται τα ηλεκτρικά μοντέλα της φίρμας. Θα μπορεί να γεμίσει από το 10% στο 80% σε μόλις 12 λεπτά, χάρη στην 900-βολτη αρχιτεκτονική.
Την ίδια στιγμή, η Lotus σχεδιάζει να κλείσει το εργοστάσιο στο Norfolk του Ηνωμένου Βασιλείου μετά από 59 χρόνια και να μεταφέρει την παραγωγή της στις ΗΠΑ. Για να ντριμπλάρει τους δασμούς προφανώς.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.