ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Με 1.000 PS τα σπορ ηλεκτρικά μοντέλα της Alfa Romeo

Παρόλο που η θρυλική ιταλική φίρμα δεν έχει ακόμα κάποιο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα στη γκάμα της, ο Jean-Philippe Imparato αποκάλυψε ότι οι καυτές εκδόσεις που έρχονται θα προσφέρουν ισχύ 1.000 ίππων

Με 1.000 PS τα σπορ ηλεκτρικά μοντέλα της Alfa Romeo

 Η πρώτη ηλεκτρική Alfa Romeo θα λανσαριστεί επίσημα το δεύτερο 6μηνο του 2024 και θα είναι ένα compact SUV μικρότερο σε μέγεθος από την υπάρχουσα Tonale.

Οι φανατικοί της φίρμας ασφαλώς και δεν πετούν τη σκούφια τους με αυτή την είδηση, ωστόσο ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Jean-Philippe Imparato, συνιστά υπομονή καθώς το όνομα «Quadrifoglio» θα συνεχίσει να ζει και στη νέα ηλεκτρική εποχή της Alfa Romeo.

Οι λεπτομέρειες αναφορικά με το μοντέλο που θα εγκαινιάσει τη νέα αυτή εποχή, φυλάσσονται ως επτασφράγιστο μυστικό από τους Ιταλούς, αν και φήμες κάνουν λόγο πως το κουπέ που ετοιμάζεται θα φέρει τον ονομασία «SZ» και θα κυκλοφορήσει το αργότερο έως το 2026.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato, μοιράστηκε ορισμένες ζουμερές λεπτομέρειες σε συνέντευξη που παραχώρησε στο αυστραλιανό περιοδικό CarSales. Τα μελλοντικά Quadrifoglio EV μοντέλα της ιταλικής φίρμας θα αποδίδουν από 900 έως 1.000 PS, ισχύ διπλάσια σχεδόν συγκριτικά με τον V6 (twin-turbo) κινητήρα των 2,9 lt που φορά αυτή τη στιγμή η Gulia GTA.

Ο επικεφαλής της Alfa Romeo ανέφερε επίσης ότι η εταιρεία του θα μπορούσε σήμερα κιόλας να ρίξει στην αγορά ένα τέτοιο μοντέλο αλλά προτιμά, ειδικά για τις απόλυτες εκδόσεις «Quadrifoglio», να επωφεληθεί από την τεχνολογία μπαταριών νέας γενιάς που θα προσφέρουν όχι μόνο βελτιωμένη απόδοση αλλά και μεγαλύτερη αυτονομία και σαφώς ταχύτερους χρόνους φόρτισης.

Ο επικεφαλής σχεδιασμού τώρα της Alfa Romeo, Alejandro Mesonero-Romanos, είπε ότι στόχος της ομάδας του και εν γένει της εταιρείας είναι… η επιστροφή στο μέλλον, θέλοντας με τον τρόπο αυτό να τονίσει ότι τα ηλεκτρικά μοντέλα που αναπτύσσονται αυτή τη στιγμή εμπνέονται ως προς την εμφάνιση τους από τα ρετρό/θρυλικά μοντέλα του ένδοξου παρελθόντος της φίρμας.

Το μοτίβο Coda Tronca (κοντή ουρά) θα αναβιώσει μεταξύ άλλων όχι μόνο για χάρη της κλασικής γραμμής αλλά και για τη δημιουργία πιο κομψών σχημάτων με καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή αλλά και βελτιωμένη απόδοση.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.