Λίγες ημέρες αφότου έγινε γνωστό πως η Cadillac θα αποτελέσει την ενδέκατη ομάδα του grid από το 2026, General Motors και Ferrari έφτασαν σε συμφωνία κι έτσι το Maranello θα προμηθεύει με κινητήρες και κιβώτιο την αμερικανική ομάδα, τουλάχιστον μέχρι το 2027.
Σκοπός των ανθρώπων της Cadillac είναι κατασκευάζουν μόνοι τους τις κινητήριες μονάδες, κάτι όμως που δεν αναμένεται να γίνει μέχρι το 2028. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Όπως είχε αποκαλύψει ο Mario Andretti, επικεφαλής του διοικητικού συμβουλίου της Cadillac, η αμερικανική ομάδα είχε φτάσει σε συμφωνία με την Renault για την προμήθεια των υβριδικών μονάδων ισχύος.
Οι Γάλλοι όμως αποφάσισαν να απέχουν από την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αναγκάζοντας την Alpine και σε δεύτερο χρόνο την Cadillac να αναζητήσουν άλλους συνεργάτες. Η Alpine προχώρησε σε συμφωνία με την Mercedes. Αφήνοντας αυτομάτως εκτός παιχνιδιού την Cadillac, μιας έγινε η τέταρτη ομάδα που θα προμηθεύεται κινητήρες από την Mercedes.
To σενάριο της Honda και της Ford δεν έπεσε καν στο τραπέζι, λόγω του ανταγωνισμού που υπάρχει με την GM, η Audi θα κάνει κι αυτή ντεμπούτο το 2026 οπότε η Cadillac στράφηκε στη μοναδική διαθέσιμη ομάδα. Την Scuderia Ferrari. Που μόνο λύση ανάγκης δεν μπορεί να χαρακτηριστεί!
Η ανακοίνωση των Ιταλών αναφέρει: «Η Ferrari N.V. σήμερα ανακοινώνει μια πολυετή συμφωνία με την Andretti Formula Racing LLC, που εκκινεί το 2026, σχετικά με την προμήθεια κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων στην ομάδα της TWG Global και General Motors, που αναμένεται να λάβει έγγραφη επιεβεβαίωση από την FIA – F1 ότι η συμμετοχή της στο πρωτάθλημα της FIA Formula 1 του 2026 έχει γίνει αποδεκτή κι έχει εγκριθεί».
Από την πλευρά του, ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος Frédéric Vasseur σχολίασε «Είναι σπουδαίο που βλέπουμε τη δέσμευση μίας ακόμα αμερικανικής ομάδας, που υποστηρίζεται από μία από τις πιο αξιοσέβαστες μάρκες στη βιομηχανία της αυτοκίνησης, σε μία περίοδο που η δημοφιλία της Formula 1 ανεβαίνει συνεχώς στις ΗΠΑ».
Από πλευράς Cadillac, τοποθετήθηκε ο νέος team principal, Graeme Lowdon: «Λαμβάνοντας κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων από τη Ferrari, ενώνουμε δύο τεράστιες κληρονομιές. Η επιλογή της σωστής υβριδικής μηχανής είναι καθοριστική και εμπιστευόμαστε το πάθος, την αριστεία και τις ικανότητες των ανθρώπων της Ferrari».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.