Όμως, στην προκειμένη περίπτωση, οι Γερμανοί έχουν συνεισφέρει σε τεχνογνωσία. Μάλιστα, παρότι η παραγωγή θα γίνεται στην Κίνα, ο καταλύτης θα προστίθεται αφότου ο κινητήρας φτάσει στη Γερμανία. 
Οι φήμες –τις οποίες αναφέραμε τον Αύγουστο– ανέφεραν ότι οι δύο γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονταν σε προχωρημένες συνομιλίες. Σχετικά με τη χρήση του υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα B48 της BMW σε μελλοντικά plug-in hybrid μοντέλα της Στουτγάρδης. Στόχος ήταν η μείωση του κόστους εξέλιξης και η διασφάλιση της συμμόρφωσης με τους επερχόμενους κανονισμούς εκπομπών Euro 7.
Ωστόσο, ο Schäfer απέρριψε πλήρως τους ισχυρισμούς: «Τίποτα δεν είναι αλήθεια. Έχουμε εξελίξει τη δική μας νέα οικογένεια αρθρωτών κινητήρων FAME. Η οποία καλύπτει όλους τους κυβισμούς και συμμορφώνεται ήδη με τους κανονισμούς ρύπων EU7, China 7 και τους αντίστοιχους των ΗΠΑ».
Ο 60χρονος επιβεβαίωσε ότι ένας νέος V8 υψηλής απόδοσης -πλήρως συμβατός με τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών- πλησιάζει στην ολοκλήρωση της εξέλιξής του. Κι ότι οι V12 θα συνεχίσουν να αποτελούν μέρος της γκάμας της Mercedes-Benz. 
«Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε κινητήρες V12, αλλά και V8. Διαθέτουμε μια ολοκληρωμένη αναβαθμισμένη γκάμα θερμικών κινητήρων που είναι έτοιμη για το μέλλον».
Η διάψευση έρχεται σε μια κομβική στιγμή για τη Mercedes-Benz, καθώς η εταιρεία επιταχύνει τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης, χωρίς να εγκαταλείπει πλήρως τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.