Mercedes-Benz G-Class: Η θερμική πουλάει 7πλάσια της ηλεκτρικής
Η ηλεκτρική G-Class λανσαρίστηκε με μεγάλες φιλοδοξίες, αλλά το κοινό προτιμά σαφώς τις θερμικές εκδόσεις
Newsroom | email: info@pronews.gr
Mercedes-Benz G-Class, ένα αυτοκίνητο θρύλος της σύγχρονης αυτοκίνησης. Πλέον και σε εναγκαλισμό με την μπαλαντέζα. Η επίσημη παρουσίαση της EQG έγινε με δόξα και τιμή, με τη γερμανική εταιρεία να έχει προλειάνει το έδαφος με μια σειρά από ιδιαίτερα βίντεο, που μας άνοιγαν την όρεξη.
Όπως τότε που η EQG ταξίδεψε πίσω στον χρόνο για να πάρει την έγκριση της… γιαγιάς της, της αυθεντικής Mercedes-Benz G-Class. Με τα δύο θηριώδη 4×4 να ανεβαίνουν το Schockl στην Αυστρία. Δεν είναι κάποιο τυχαίο ορεινό πέρασμα, αλλά πιστοποιεί εδώ και δεκαετίες την αξιοσύνη κάθε Geländewagen εκτός δρόμου.
Κάθε έκδοση λαμβάνει τον λογότυπο «Schockl Proved» ως υπενθύμιση των δυνατοτήτων της. Αποδεικνύοντας ότι η Στουτγκάρδη προσπαθούσε με κάθε τρόπο να προμοτάρει την αξιοσύνη της EQG. Την οποία συνεχίζει να θεωρεί ως την καλύτερη G-Class όλων των εποχών εκτός δρόμου. Χάρη στην ακαμψία του αμαξώματος και τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, που χαρίζουν πρωτόγνωρες δυνατότητες.
Ωστόσο, το αγοραστικό κοινό δεν φαίνεται να την εκτιμά και τόσο. Μέχρι και φέτος τον Απρίλιο, σχεδόν ένα χρόνο μετά την έναρξη των πωλήσεων, μόλις 1.450 αυτοκίνητα έχουν διατεθεί παγκοσμίως.
Αντίθετα, οι θερμικές G-Class βενζίνης και πετρελαίου έχουν να επιδείξουν 9.700 ταξινομήσεις. Δηλαδή σε κάθε ηλεκτρική πώληση, αντιστοιχούν σχεδόν επτά θερμικές.
Πού οφείλεται όμως αυτό; Σε άλλες αγορές, που δεν έχουν το στρεβλό φορολογικό σύστημα της Ελλάδας, η EQG είναι ακριβότερη από τις θερμικές «αδερφές» της. Στην πατρίδα μας δεν ισχύει αυτό, αφού ξεκινά από τα €179.100,02 -ναι, και δύο λεπτά. Ήτοι €9 χιλιάρικα φθηνότερα από τη ντίζελ, €21 από τη βενζίνη και €90 από την -αντίστοιχων επιδόσεων- G63.
Οι αιτίες πρέπει να αναζητηθούν στην περιορισμένη της αυτονομία. 473 km κατά WLTP είναι λίγα για ένα μοντέλο που έχει χτίσει βιογραφικό με βάση τον εκδρομικό του προσανατολισμό. Αντίστοιχο πλήγμα είναι το περιορισμένο ωφέλιμο βάρος, που είναι μόλις 415 kg. Μικρότερο από μοντέλα του A segment. Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.