Νέα 911 Turbo S: Πρώτη φορά υβριδική, πρώτη φορά με 700+ PS
Επίσημη παρουσίαση για την ολοκαίνουργια Porsche 911 Turbo S. Την πιο ισχυρή και βαριά 911 όλων των εποχών
Newsroom | email: info@pronews.gr
Πέρυσι, η Carrera GTS έγινε η πρώτη υβριδική Porsche 911. Κι αν κάποιοι φανατικοί διερωτήθηκαν πού βαδίζει η ανθρωπότητα, η νέα Turbo S έρχεται να τους δώσει το τελειωτικό χτύπημα. Αποτελώντας την πρώτη Turbo που ενσωματώνει υβριδική τεχνολογία, κάτι που απογειώνει την ισχύ της. Αλλά και το βάρος της.
Προφανώς όλο αυτό δεν γίνεται για περιβαλλοντικούς λόγους, άλλο αν προκύπτει κάποιο όφελος κι εκεί. Γίνεται για την απόδοση. Και πράγματι, η νέα Turbo S των 711 ίππων είναι ισχυρότερη και από την προηγούμενη GT2!
Οι αριθμοί δεν λένε ψέματα. Στο μονό ηλεκτρικό τούρμπο της GTS, οι μηχανικοί της Weissach πρόσθεσαν ένα ακόμα. Πέρα από τους 711 ίππους, ο 6κύλινδρος των 3.591 cc αποδίδει 800 Nm, ενώ ο κόφτης επενεργεί στις 7.500 rpm.
Εκτός από τα δύο e-Turbo, στο πορτμπαγκάζ μπροστά φωλιάζει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 1,9 kW, ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος ανάμεσα στον κινητήρα και το 8τάχυτο κιβώτιο PDK διπλού συμπλέκτη.
Σύμφωνα με την Porsche, το βάρος της 911 Turbo S φτάνει τα 1.740 kg στην κλειστή και τα 1.825 kg στην ξεσκέπαστη. Περίπου 80-κάτι περισσότερα από πριν. Παρά την εξάτμιση από τιτάνιο. «Δεν αισθάνεσαι την αύξηση του βάρους. Αντιθέτως, το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο ευέλικτο, έχει περισσότερη πρόσφυση και είναι σημαντικά πιο γρήγορο από τον προκάτοχό του σε κάθε επιμέρους τμήμα της πίστας του Nordschleife», δήλωσε ο πρεσβευτής της μάρκας, Jorg Bergmeister. Υπεύθυνος για το 7’ 03” 92 στην Πράσινη Κόλαση.
Οι Γερμανοί διατείνονται ότι δεν οφείλεται μόνο στις ταχύτερες επιδόσεις. Αλλά και στο στάνταρ ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενο σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control. Το οποίο μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος και βελτιώνει την ευελιξία.
Επειδή μάλιστα χρησιμοποιεί το 400-βολτο ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου, το οποίο είναι πανομοιότυπο με αυτό της GTS, έχει ταχύτερο χρόνο αντίδρασης από τις αμιγώς υδραυλικές μονάδες.
Την πέδηση αναλαμβάνουν τα στάνταρ κεραμικά φρένα διαμέτρου 420 mm μπροστά και 410 mm πίσω, ενώ τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 255/35 ZR 20 μπροστά και 325/30 ZR 21 πίσω.
Στο αεροδυναμικό μέτωπο, έχουν τοποθετηθεί κάθετα πτερύγια ψύξης και ενεργό μπροστινό σπόιλερ μπροστά. Καθώς και μια εκτεινόμενη πίσω αεροτομή για βελτίωση της ψύξης.
Η καμπίνα είναι τυπική 992.2, αν και με πινελιές που αναδεικνύουν την κορυφαία έκδοση της γκάμας. Turbonite λεπτομέρειες στο τιμόνι, τον πίνακα οργάνων, το ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και τις ζώνες ασφαλείας.
Ένθετα από ανθρακονήματα με λεπτομέρειες Neodyme και μαύρη επένδυση οροφής Race-Tex. Αξίζει να σημειωθεί ότι η κουπέ έρχεται ως διθέσια, με τα πίσω καθίσματα να είναι έξτρα επιλογή χωρίς κόστος.
Αντιθέτως, η Cabriolet διατίθεται αποκλειστικά σε διαμόρφωση 2+2. Και βέβαια, οι τιμές (€343.150 για την κλειστή και €360.940 για την ανοιχτή) είναι απλώς η βάση. Το τμήμα Exclusive Manufactur της Porsche θα προσφέρει όση εξατομίκευση θες. Και αντέχει η τσέπη σου.
Στο θέμα της βαφής, το πρόγραμμα Paint to Sample της μάρκας επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν το αυτοκίνητό τους να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες 911. Ενώ ένας πολυτελής χρονογράφος -με πιστοποίηση COSC από την Porsche Design- τούς επιτρέπει να έχουν την Turbo S συνέχεια μαζί τους.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.