
Η Fiat επιστρέφει δυναμικά στο προσκήνιο, παρουσιάζοντας σε πρωτότυπη μορφή το νέο Grande Panda 4×4, μια σύγχρονη και τολμηρή επανερμηνεία του ιστορικού και παντός εδάφους μοντέλου της.
Το εικονιζόμενο πρωτότυπο μοντέλο αποτίνει φόρο τιμής στο αυθεντικό Panda 4×4 του 1983, που χάρη στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τον σκληροτράχηλο σχεδιασμό του, καθιερώθηκε ως προσιτό off-roader και απέκτησε cult status στην Ευρώπη.
Το πρωτότυπο Grande Panda 4×4 παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της δημοσιογραφικής εκδήλωσης για το υβριδικό Grande Panda, με τη FIAT να το περιγράφει ως «αληθινό σύμβολο ευελιξίας, αξιοπιστίας και ελευθερίας».
Σε τεχνικό επίπεδο, βασίζεται στην ευέλικτη πλατφόρμα Smart Car της Stellantis, η οποία δεν υποστηρίζει τετρακίνηση με πλήρη ηλεκτρική μετάδοση. Έτσι, το 4×4 concept διαθέτει έναν καινοτόμο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Λύση που οι μηχανικοί της FIAT εξακολουθούν να εξελίσσουν. Αν και δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα λεπτομέρειες για την τελική μορφή του συστήματος κίνησης σε ενδεχόμενη έκδοση παραγωγής, εσωτερικές πηγές κάνουν λόγο για έναν μικρό ηλεκτρικό άξονα (e-axle), που θα ενεργοποιείται επικουρικά, όταν απαιτείται επιπλέον πρόσφυση. Σχεδιαστικά, το αμάξωμα είναι βαμμένο σε μια βαθιά μπορντό απόχρωση, εμπνευσμένη από συλλεκτική έκδοση του αυθεντικού Panda 4×4, με διακριτικές μπεζ λεπτομέρειες. Η εικόνα ολοκληρώνεται με προστατευτικές ποδιές, χαλύβδινες ζάντες, ανάγλυφη επιγραφή «Panda» στα πλαϊνά και μπάρες οροφής με πρόσθετα φώτα, ενισχύοντας τον αυθεντικό περιπετειώδη χαρακτήρα του. Η FIAT αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο μελλοντικής παραγωγής, πιθανότατα με εμπλουτισμένο εξοπλισμό και αξεσουάρ, υπογραμμίζοντας την πρόθεσή της να ενισχύσει περαιτέρω την ευελιξία και την πρακτικότητα του μοντέλου.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.