Μέχρι σήμερα, ο σχεδιασμός της θύρας εισαγωγής στους παραδοσιακούς κινητήρες περιοριζόταν από τις πρεσσαριστές συντηγμένες έδρες βαλβίδων. Χάρη στη νέα διαδικασία, οι μηχανικοί της Nissan κατάφεραν να δημιουργήσουν μια βελτιστοποιημένη γεωμετρία εισαγωγής, βελτιώνοντας τόσο την καύση όσο και την ψύξη γύρω από τις βαλβίδες.
Η διαδικασία ψυχρού ψεκασμού πραγματοποιείται με την εκτόξευση ανόμοιων μεταλλικών σκονών με υπερηχητική ταχύτητα απευθείας στην κυλινδροκεφαλή αλουμινίου, σχηματίζοντας μια στιβαρή και ανθεκτική επίστρωση χωρίς να λιώσει το υπόστρωμα. Το αποτέλεσμα είναι μια έδρα βαλβίδας με ανώτερη αξιοπιστία και ανθεκτικότητα, που αποφεύγει τα μειονεκτήματα των συμβατικών μεθόδων συγκόλλησης, όπως η δημιουργία μικροκενών ή εύθραυστων μεσομεταλλικών ενώσεων. Η Nissan αξιοποίησε ένα ειδικά αναπτυγμένο κράμα χαλκού χωρίς κοβάλτιο, ακροφύσια εμπνευσμένα από τεχνικές στίλβωσης εργαλείων και συστήματα ποιοτικού ελέγχου με τεχνητή νοημοσύνη, εξασφαλίζοντας τη βιομηχανική αξιοπιστία της διαδικασίας. 
Η τεχνολογία κάνει ντεμπούτο στο νέο Nissan Qashqai, που ξεκίνησε να παράγεται στο εργοστάσιο του Sunderland τον Ιούλιο, αποτελώντας το πρώτο μοντέλο παγκοσμίως με το e-POWER τρίτης γενιάς. Το σύστημα, μοναδικό στην αγορά, προσφέρει πλήρως ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης χωρίς ανάγκη εξωτερικής φόρτισης, καθώς ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια για τον ηλεκτροκινητήρα. Παράλληλα, η νέα μονάδα 5 σε 1 συνδυάζει σε ένα ελαφρύτερο και πιο συμπαγές σύνολο τον ηλεκτροκινητήρα, τη γεννήτρια, τον αναστροφέα, τον μειωτή και τον αυξητή.
Η Nissan, που από το 2016 εξελίσσει σταθερά το e-POWER, σκοπεύει να επεκτείνει την τεχνολογία πέρα από την Ευρώπη, με σχέδια εισαγωγής της στις ΗΠΑ και τον Καναδά με το επόμενο Nissan Rogue, αλλά και στην Ιαπωνία με το νέο μίνιβαν Elgrand το οικονομικό έτος 2026.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.