To Opel Corsa ανανεώθηκε στα τέλη του 2023, προτάσσοντας ένα πιο μοντέρνο σουλούπι σε συνδυασμό με νέες τεχνολογίες και πιο σύγχρονους κινητήρες.
Σε επίπεδο εμφάνισης, οι σχεδιαστές έδωσαν στο νέο Corsa ακόμα πιο μοντέρνο και στιλάτο χαρακτήρα, με το Opel Vizor που είδαμε στο Mokka σε ρόλο πρωταγωνιστή. Το εσωτερικό, συμβαδίζει με τις ψηφιακές ανάγκες της εποχής. Πίσω από το τιμόνι, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7”, ενώ στο κέντρο της κονσόλας φιγουράρει η οθόνη 10” για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
Η ενσωματωμένη πλατφόρμα Snapdragon Cockpit της Qualcomm Technologies διαθέτει αναβαθμισμένα γραφικά, multimedia και χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης (AI), προσφέροντας ένα πιο ολοκληρωμένο και πιο ενημερωμένο περιεχόμενο. 
Περνώντας στην γκάμα των κινητήρων, στην βάση τοποθετείται η έκδοση με τον ατμοσφαιρικό 1.200άρη βενζινοκινητήρα που αποδίδει 75 ίππους. Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου σασμάν πέντε σχέσεων. Η συγκεκριμένη διαμόρφωση, μετά και την προωθητική ενέργεια της ελληνικής αντιπροσωπείας κοστίζει πλέον €17.700.Ένα σκαλί πιο πάνω, είναι τοποθετημένη η έκδοση με τον 3κύλινδρο 1.2 Puretech των 100 PS, που συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο ή 8άρι αυτόματο, με κλασικό μετατροπέα, προέλευσης Aisin. Το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον όμως βρίσκεται στις ήπια υβριδικές εκδόσεις 100 και 136 ίππων που κάνουν πρεμιέρα για πρώτη φορά.
Αμφότερες εξοπλίζονται εκ νέου με τον 3κύλινδρο 1.2 Puretech, που λειτουργεί στον κύκλο Miller και εξοπλίζεται με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας για ακόμα καλύτερη απόδοση. Εξίσου σημαντική είναι και η αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού με καδένα. Βελτιώνοντας σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα της αξιοπιστίας. 
Συνεργάζεται δε με το 6άρι, διπλοσύμπλεκτο αυτόματο κιβώτιο e-DCS6 έξι σχέσεων, προϊόν της Punch Powertrain. Στο κιβώτιο, είναι ενσωματωμένος ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη που αποδίδει 29 PS και 55 Nm. O τελευταίος, τροφοδοτείται από έναν συσσωρευτή ιόντων λιθίου με μικτή χωρητικότητα 0,9 kWh (0,43 kWh ωφέλιμη).Και στις δύο περιπτώσεις, οι επιδόσεις είναι καλές, με το 100άρι να ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε 9,9” και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 105 km/h. Σύμφωνα με Rüsselsheim, σε σχέση με το θερμικό αδερφάκι του εξοικονομεί σχεδόν 1,0 lt βενζίνης ανά 100 km. Με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα παράλληλα να είναι μειωμένες στα 101-102 g/km. Επίδοση που απαλλάσσει το συγκεκριμένο Corsa από τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Με την νέα τιμή, είναι διαθέσιμο από €21.400.
Το Corsa με τους 136 ίππους είναι ένα από τα πιο σβέλτα και καλοστημένα σουπερμίνι της ελληνικής αγοράς. Ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε μόλις 7,9”, κερδίζοντας 2″ σε σχέση με 100άρι και η τελική ταχύτητα σταματά στα 210 km/h.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.