«Ξοδεύετε πολύ νερό» λέει η ΕΕ στους Έλληνες...

Opel Mokka GSE: Tο Mokka γίνεται ηλεκτρικό ράλικαρ

Ανακοινώθηκε πριν από λίγες ημέρες και πλέον επιβεβαιώνεται. Η άφιξη ενός ηλεκτρικού σπορ μοντέλου: Opel Mokka GSE

Opel Mokka GSE: Tο Mokka γίνεται ηλεκτρικό ράλικαρ

Ήταν το 2022 όταν η Opel ξεκίνησε μια δειλή επιστροφή των σπορ μοντέλων στην γκάμα της. Η ονομασία OPC αποτελεί πλέον παρελθόν και τη θέση της παίρνει η GSE -με το «E» να δηλώνει το ηλεκτρικό στοιχείο.

Το ξεκίνημα υποστηρίχθηκε από ένα «restomod» του Opel Manta. Τα πρώτα μοντέλα παραγωγής με το διακριτικό «GSE» ήταν οι πιο ισχυρές εκδόσεις των Opel Astra και Grandland, ως plug-in hybrid. Ωστόσο, η εταιρεία φαίνεται να θέλει να δώσει νέα ώθηση σε αυτή τη σειρά, εντάσσοντάς την πλήρως στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Το μικρό SUV της λοιπόν, το Opel Mokka είναι το πρώτο που αναλαμβάνει αυτό τον ρόλο, στην έκδοση GSE Rally. Η Opel επέλεξε να ξεκινήσει αυτή τη νέα πορεία με ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. Στόχος αυτής της κίνησης -όπως και της επέκτασης της ονομασίας GSE- είναι να δείξει ότι η ηλεκτροκίνηση, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και το πάθος δεν είναι ασύμβατα μεταξύ τους.

Πρώτο 100% ηλεκτρικό GSE, το Mokka αυτό είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο που εξελίχτηκε για τη νέα κατηγορία eRally5 της FIA. Θα μπορεί να συμμετέχει σε πρωταθλήματα από το 2026 και θα κάνει το αγωνιστικό ντεμπούτο του ήδη αυτό το Σαββατοκύριακο στο Eindhoven.

Χάρη στην τυποποίηση των εξαρτημάτων εντός του ομίλου, η Opel μπόρεσε να λανσάρει αυτό το νέο μοντέλο. Κάτω από το αμάξωμα του μικρού γερμανικού SUV βρίσκονται εξαρτήματα που έχουμε ήδη δει στη Lancia Ypsilon HF ή στο Abarth 600e.

Το Opel Mokka GSE είναι επομένως, ένα ηλεκτρικό μοντέλο με κίνηση στους εμπρός τροχούς, εξοπλισμένο με κινητήρα που μπορεί να αποδώσει έως και 280 ίππους μάξιμουμ.

Η μπαταρία διατηρεί την εργοστασιακή χωρητικότητα των 54 kWh. Η αυτονομία δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί, αλλά αναμένεται να είναι κοντά στα 322 χιλιόμετρα, όπως και στο SUV της Abarth.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.