ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Λένε οι ΛΟΑΤΚΙ ότι 1 στους 5 απο την «Generation Z» είναι «δικός τους». Με το επίδομα λοχείας (!) που τους δίνει η κυβέρνηση σύντομα θα γίνουν 3 στους 5 λόγω φτώχειας

Παρουσιάστηκε το τετρακίνητο Jeep Avenger

H γκάμα του Jeep Avenger έγινε ακόμα πιο πλήρης, υποδεχόμενη την ήπια υβριδική και τετρακίνητη έκδοση 4xe

Παρουσιάστηκε το τετρακίνητο Jeep Avenger

Μέχρι πρότινος, το Jeep Avenger ήταν διαθέσιμο ως θερμικό και αμιγώς ηλεκτρικό. Όλες όμως οι εκδόσεις του μικρότερου μοντέλου της Jeep προσφέρονταν μόνο ως δικίνητες. Κάτι που στο εξής αλλάζει, με την ήπια υβριδική και τετρακίνητη έκδοση 4xe να δίνει το παρών, εμπλουτίζοντας ακόμα περισσότερο τη γκάμα του B-SUV της φίρμας.

Jeep χωρίς τετρακίνηση, γάμος χωρίς όργανα θα μπορούσε να σκεφτεί κάποιος! Και όχι άδικα, μιας και το ευρύ κοινό έχει συνδέσει τα μοντέλα της Jeep με κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες. Αυτό φαίνεται πως οραματίστηκαν και οι άνθρωποι της εταιρείας, εξελίσσοντας και παρουσιάζοντας το Jeep Avenger 4xe.

Σχεδιαστικά, το Jeep Avenger 4xe δεν κρύβει τον off-road προσανατολισμό του, με τους ανασχεδιασμένους προφυλαχτήρες, της νέας σχεδίασης ζάντες, τα προστατευτικά πλαστικά, τις ράγες οροφής και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, που φτάνει τα 21 cm να δίνουν τον τόνο.

Για να ακολουθήσουν οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής (22, 21 και 35 μοίρες αντίστοιχα), όπως επίσης και η δυνατότητα του μοντέλου να «σκαρφαλώσει» σε εδάφη με κλίση έως και 40%.

Η νέα έκδοση του Avenger μπορεί επίσης να διασχίζει περάσματα με νερό βάθους έως 400 mm και διαθέτει ελαστικά M+S που χαρίζουν επιπλέον αυτοπεποίθηση στον οδηγό. Υπάρχει μάλιστα και επιλογή για ελαστικά με τη σφραγίδα All Terrain 3PMSF, για δύσκολες καιρικές συνθήκες και πολύ ολισθηρά εδάφη.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης και το σύστημα τετρακίνησης του Avenger 4xe (περιλαμβάνει τα προγράμματα (Auto, Sand&Mud, Snow και Sport). Μέχρι τα 30 km/h μπορεί να είναι μόνιμα τετρακίνητο με κατανομή ροπής έως και 50:50 σταθερά ανάμεσα στους εμπρός και τους πίσω τροχούς.

Με ταχύτητα μεταξύ 30 και 90 km/h ο πίσω ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιείται μόνο όταν χρειάζεται και σε αυτήν την περίπτωση η κατανομή της ισχύος μεταβάλλεται σε πραγματικό χρόνο ανάλογα με τις ανάγκες. Πάνω από τα 90 km/h η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.

Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι σχεδόν ανεπαίσθητες και περιορίζονται σε νέα γραφικά για τον πίνακα οργάνων, που ενσωματώνουν πληροφορίες για τον πίσω ηλεκτροκινητήρα, αλλά και στην χρήση αδιάβροχων επενδύσεων για τα καθίσματα, για να είναι πιο ανθεκτικές και εύκολες στο πλύσιμο, καθότι θα λερωθούν και πιο… εύκολα!

Κάτω από το καπό του τετρακίνητου Jeep Avenger, βρίσκεται ο γνωστός mild hybrid τρικύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας 1.2 lt. Στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm. Ο εν λόγω κινητήρας επικουρείται από έναν ηλεκτroκινητήρα ισχύος 28 ίππων που βρίσκεται τοποθετημένος στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με τις 6 σχέσεις, ώστε να μπορεί να κινήσει και αμιγώς ηλεκτρικά το αυτοκίνητο. Την τετρακίνηση εξασφαλίζει ένας ακόμα ηλεκτρικός κινητήρας, επίσης 28 PS που βρίσκεται τοποθετημένος  στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ικανοποιητικές κρίνονται και οι επιδόσεις, με το 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 9,4” και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 194 km/h. Για την νέα προσθήκη στην γκάμα του μικρότερου Jeep η λήψη παραγγελιών θα ενεργοποιηθεί κοντά στο τέλος του 2024, με τα πρώτα αυτοκίνητα να αναμένονται στην Ελλάδα στις αρχές του 2025.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.