Αν η κυβέρνηση δεν υποχωρήσει, θα πεινάσει και η άλλη μισή Ελλάδα από τις ακυρώσεις στα χειμερινά θέρετρα...

Santana Motors: Νεκρανάσταση με κινεζικό pick-up

Ύστερα από σχεδόν 15 χρόνια, η Santana Motors έχει και πάλι παλμό με ένα διπλοκάμπινο που είναι απόλυτα σύγχρονο

Santana Motors: Νεκρανάσταση με κινεζικό pick-up

Η Santana Motors, μια ξεχασμένη ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία, επιστρέφει δυναμικά χάρη στη συνεργασία με Κινέζους κατασκευαστές. 

Γνωστή για τα εμβληματικά off‑road μοντέλα της, η Santana είχε εξαφανιστεί από την αγορά εδώ και σχεδόν μιάμιση δεκαετία, αφήνοντας πίσω της ένα κενό στην εγχώρια και διεθνή αγορά. Η επιστροφή της γίνεται με την κατασκευή ενός νέου pick‑up, ενώ υπάρχουν σχέδια για επόμενα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια, συνδυάζοντας την ισπανική παράδοση με σύγχρονες τεχνολογίες και πλατφόρμες από Κινέζους συνεργάτες.

Η ιστορία της Santana Motors ξεκινά τη δεκαετία του 1950, όταν ιδρύθηκε και άρχισε να παράγει Land Rover, εξάγοντάς τα σε Αγγλία, Αφρική και Νότια Αμερική. Στη συνέχεια παρήγαγε Suzuki Samurai, Vitara και Jimny μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 2000. Προς το τέλος αυτής της περιόδου, η Santana Motors εμπορεύθηκε και το Iveco Massif κατόπιν αδείας.

Το διπλοκάμπινο θα προσφέρεται με κινητήρα πετρελαίου ή plug‑in hybrid. Η έκδοση 400D διαθέτει ντίζελ κινητήρα 2,3 lt με 190 ίππους και 500 Nm, και μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο είτε με 8άρι αυτόματο.

Και οι δύο εκδόσεις επιταχύνουν από στάση στα 100 km/h σε 9,1”, με τελική ταχύτητα 170 km/h. Μπορούν να ρυμουλκήσουν έως 3.200 kg και να μεταφέρουν 815 kg εμπορευμάτων.

Η υβριδική έκδοση 400 PHEV διαθέτει βενζινοκινητήρα 1,5 lt, έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία 32 kWh. Με συνδυασμένη απόδοση 429 ίππων και 800 Nm, πιάνει τα 100 km/h σε 6,5”, ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει ίδια. Υπόσχεται 120 km αυτονομία μόνο με ηλεκτρική ενέργεια και συνολικά 1.046 km. Οι τιμές ξεκινούν από 29.900 € για το χειροκίνητο ντίζελ και από 44.700 € για το PHEV.

Εκτός από την ανακοίνωση της παραγωγής και της παράδοσης του πρώτου οχήματος στο Εμπορικό Επιμελητήριο της Linares, η Santana Motors ανακοίνωσε στρατηγική συμφωνία με την BAIC. Αρχικά, η ισπανική εταιρεία θα παραλαμβάνει ημι-αποσυναρμολογημένα κιτ οχημάτων της BAIC, τα οποία θα συναρμολογούνται πλήρως στην Ισπανία.

Ενώ τα πρώτα μοντέλα θα είναι ουσιαστικά κινεζικές εκδόσεις με ισπανικά σήματα, η συμφωνία προβλέπει ότι στο μέλλον θα υπάρξει κοινή ανάπτυξη νέων οχημάτων βασισμένων σε πλατφόρμες της BAIC, με μοναδικό στιλ και ταυτότητα της Santana.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.