Θα ακολουθήσει το 100% ηλεκτρικό smart #6. Όπως κι η επαναφορτιζόμενη έκδοση, έχει μήκος 4.906 mm, πλάτος 1.922 mm, ύψος 1.508 mm και μεταξόνιο 2.926 mm, φέρνοντάς το σε ευθεία αντιπαράθεση με τα BYD Seal DM-i και Xiaomi SU7 στην Κίνα.
Το νέο smart #6 EHD υιοθετεί το σύστημα NordThor Hybrid 2.0 της Geely, το οποίο συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 lt απόδοσης 164 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός 3τάχυτου υβριδικού κιβωτίου ταχυτήτων (DHT). Η smart προσφέρει συνδυασμένη ισχύ έως και 435 ίππων.
Η πλατφόρμα PMA2 που χρησιμοποιείται από το #6 υποστηρίζει ηλεκτρικά συστήματα 400V και 800V και εξαιρετικά γρήγορη ταχυφόρτιση DC, έως και 400 kW.
Η πλήρως ηλεκτρική έκδοση θα φορά μπαταρία LFP χωρητικότητας 75 kWh ή NMC των 94 kWh. Θα υπάρχουν πισωκίνητες εκδόσεις, όπως το βασικό Pro με ηλεκτρική αρχιτεκτονική 400V και 345 ίππους με την μπαταρία των 75 kWh.
Το Pro+ θα αναβαθμίζεται σε σύστημα 800V, με μπαταρία 94 kWh και ηλεκτροκινητήρα 368 ίππων, ενώ το Pulse θα έχει δύο ηλεκτρομοτέρ, τετρακίνηση και συνδυαστική ισχύ 595 ίππων. Η ναυαρχίδα Brabus θα ξεχωρίζει με 655 ίππους.
Μετά το #6, το επόμενο λανσάρισμα της smart πιθανότατα θα είναι ο διάδοχος του fortwo, ο οποίος ανακοινώθηκε νωρίτερα φέτος. Αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2027, φέροντας το σήμα #2. Φημολογείται επίσης ότι θα υπάρξει και διάδοχος του forfour.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.