ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Pagani Utopia: Ένα εξωτικό υπεραυτοκίνητο με 864 ίππους

Το νέο υπεραυτοκίνητο της Pagani διατηρεί παραδοσιακή μηχανολογική συνταγή και εξοπλίζεται με V12 κινητήρα 864 ίππων και 7άρι μηχανικό κιβώτιο

Pagani Utopia: Ένα εξωτικό υπεραυτοκίνητο με 864 ίππους

Η Pagani Utopia γυρίζει την πλάτη στις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως ο ηλεκτρισμός και οι μεγάλες ψηφιακές οθόνες στην καμπίνα, και έρχεται για να προσφέρει στους μόλις 99 που θα καταφέρουν να την αποκτήσουν, ανόθευτη οδική απόλαυση.

Το όνομά της έχει λογοτεχνικές ρίζες και είναι «δανεισμένο» από το ουτοπικό φιλοσοφικό βιβλίο του Sir Thomas More, Utopia, που δημοσιεύτηκε το 1516. Πέρα από το πολλά υποσχόμενο όνομα, η ιταλική φίρμα υποστηρίζει ότι το νέο της hypercar έγινε κατά παραγγελία των πελατών της, οι οποίοι και ζήτησαν από το νέο μοντέλο «απλότητα, χαμηλό βάρος και οδηγική ευχαρίστηση».

Σε επίπεδο εμφάνισης η Utopia φανερώνει άμεσα την καταγωγή της, με το ιδιαίτερο αμάξωμά της να είναι μελετημένο και προσεκτικά σμιλεμένο σε κάθε εκατοστό του. Θα διαδεχθεί στην γκάμα της Pagani την Huayra και σε πείσμα των καιρών παραμένει πιστή στην παλιά καλή μηχανολογική συνταγή.

Την κίνησή της αναλαμβάνει ο twin-turbo V12 των 6 λίτρων με περιεχόμενη γωνία 60 μοιρών, της Mercedes-AMG, με την ισχύ του να φτάνει τους 864 PS στις 6.000 rpm και τη ροπή τα 1.100 Nm στις 2.800-5.900 rpm.

Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό και ενός αυτοματοποιημένου «ρομποτικού» κιβωτίου 7 σχέσεων. Για τους πιο μερακλήδες υπάρχει η δυνατότητα απόκτησης της Utopia και με χειροκίνητο κιβώτιο της Xtrac, επίσης επτά σχέσεων.

Το νέο ιταλικό hypercar βασίζεται σε ένα μονοκόκ πλαίσιο που συνδυάζει ανθρακόνημα, χάλυβα και υψηλής αντοχής υλικά όπως το τιτάνιο. Από το τελευταίο υλικό κατασκευάζεται και το σύστημα εξαγωγής το οποίο φέρει κεραμική επίστρωση περιορίζοντας το βάρος του στα μόλις έξι κιλά. Ενώ χάρη σε όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου κυμαίνεται στα 1.280 kg. Σχεδόν 67 kg λιγότερα από την απερχόμενη Huayra.

Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά σφυρήλατα αλουμινένια ψαλίδια με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ τα φρένα φέρουν την υπογραφή της Brembo και είναι εξαπίστονα μπροστά με τροχούς 21’’ και τετραπίστονα πίσω με τροχούς 22’’.

Οι ζάντες έχουν σχεδίαση που ευνοεί την απαγωγή θερμότητας από τα φρένα και πλαισιώνονται με ελαστικά της Pirelli, ειδικά εξελιγμένα για την Utopia.

To εσωτερικό της Utopia είναι ένα έργο τέχνης που απορρίπτει την σύγχρονη τάση των πολλών και μεγάλων ψηφιακών οθονών. Υπάρχει μια μόνο οθόνη μεταξύ του αναλογικού ταχύμετρου και του στροφόμετρου, ενώ στο κέντρο του ταμπλό, αντί για κάποιο infotainment υπάρχει μια συστοιχία αναλογικών οργάνων και διακοπτών.

Όπως προαναφέραμε και μετά από μια μικρή αύξηση της παραγωγής λόγω ζήτησης, η Pagani Utopia θα κατασκευαστεί σε μόλις 99 αντίτυπα με τιμή που θα κυμαίνεται στα περίπου 2 εκατομμύρια ευρώ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.