ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Η Ευρώπη θέλει Κυριάκο και Ούρσουλα» ανέκραξε ο Σχοινάς! - Και «Pfizer»;

Σχεδιάζουν νέο τρόπο καταβολής των τελών κυκλοφορίας: «Όλοι στο ταμείο» ακόμα και για τα υβριδικά

Θα ακολουθήσουν και τα ηλεκτρικά;

Σχεδιάζουν νέο τρόπο καταβολής των τελών κυκλοφορίας: «Όλοι στο ταμείο» ακόμα και για τα υβριδικά

Μεταβολές αναμένεται να ανακοινωθούν εντός του χρόνου στα τέλη κυκλοφορίας με το μότο πλέον να είναι «όλοι στο ταμείο».

Τις επόμενες μέρες θα συσταθεί στο υπουργείο Οικονομικών ειδική ομάδα για το νέο μοντέλο στα τέλη κυκλοφορίας. Αυτό θα περιλαμβάνει επιβάρυνση για περισσότερους καθώς, ακόμα και τα υβριδικά αυτοκίνητα που μέχρι και φέτος πλήρωναν μηδενικά τέλη. Αυτά που φαίνεται πως γλιτώνουν την επιβάρυνση είναι τα ηλεκτρικά ΙΧ αλλα για πόσο;

Και αυτό γιατί ήδη στην Ευρώπη βλέπουν ότι χάνονται φορολογικά έσοδα. Δηλαδή για ακόμα μία φορά κοροϊδία των πολιτών.

Η φορολόγηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων για κάθε… χιλιόμετρο που διανύουν είναι μια πιθανή απάντηση στα χαμένα έσοδα από τους ειδικούς φόρους στη βενζίνη, σύμφωνα με έκθεση του βρετανικού ιδρύματος Resolution Foundation σε συνεργασία με το LSE. Η έκθεση, με μία πρόταση προς τη βρετανική κυβέρνηση για επιβολή «οδικού τέλους» στα ηλεκτρικά οχήματα, επιχειρεί να δώσει λύση στη «μαύρη τρύπα» από τα χαμένα έσοδα από τους φόρους και τα τέλη κυκλοφορίας που συνδέονται με τα ορυκτά καύσιμα, τους οποίους επιβάλλουν σήμερα πολλές ευρωπαϊκές κυβερνήσεις. Πρόταση που θεωρείται προάγγελος για ολόκληρη την Ευρώπη.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την αναφορά του Economy 2030 Inquiry, που χρηματοδοτήθηκε από το Ίδρυμα Nuffield, η βρετανική κυβέρνηση θα πρέπει να χρεώνει τους οδηγούς ηλεκτρικών αυτοκινήτων 6 αγγλικές πένες ανά μίλι για να χρησιμοποιούν τους δρόμους της Μεγάλης Βρετανίας, διαφορετικά κινδυνεύει να χάσει δισεκατομμύρια από τα δημόσια οικονομικά κάθε χρόνο. Όπως αναφέρεται στην έκθεση, η ταχεία ταχύτητα της στροφής των οδηγών στα ηλεκτρικά οχήματα από τα βενζινοκίνητα δημιουργεί σημαντικά ερωτήματα στην κυβέρνηση όσον αφορά τον τρόπο αντιμετώπισης των αρνητικών επιπτώσεων στα έσοδα του προϋπολογισμού.

 Αντίστοιχα προβλήματα αντιμετωπίζουν και πολλές άλλες κυβερνήσεις της Γηραιάς Ηπείρου, που επιβάλλουν ειδικά τέλη στα καύσιμα κίνησης, που χρησιμοποιούν τα συμβατικά αυτοκίνητα.

Σε αντίθετη περίπτωση θα υπάρξει τρύπα στον κρατικό προϋπολογισμό και η κυβέρνηση δεν θέλει επουδενί να δει αυτό να συμβαίνει. Ο στόχος για 1,2 δισ. το χρόνο από τα τέλη κυκλοφορίας θέλει να συνεχιστεί να καλύπτεται.

Το νέο μοντέλο στα τέλη κυκλοφορίας δεν θα περιλαμβάνει μείωση στα τέλη κυκλοφορίας για εκατομμύρια ιδιοκτήτες ΙΧ που τα έχουν αποκτήσει τη δεκαετία του ’90 και του 2000.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σε αυτή την περίπτωση, όσο και αν είναι εξωφρενικά υψηλά για κάποια οχήματα, ιδιαίτερα μεγάλου κυβισμού που πολλές φορές ξεπερνούν ακόμη και την αξία του οχήματος, μειώσεις δεν θα γίνουν, αλλά αυτό που εξετάζεται στο πλαίσιο των δημοσιονομικών αντοχών του προϋπολογισμού είναι να δοθούν κίνητρα σε αυτούς τους ιδιοκτήτες παλαιών και ρυπογόνων οχημάτων να τα αποσύρουν και να αποκτήσουν νέα οχήματα που και οικονομία στα καύσιμα θα έχουν και αναλογικά πολύ χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας θα καλούνται να καταβάλλουν.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.