ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

«Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι το μόνο μέλλον της αυτοκίνησης» λέει ο πρώην πρόεδρος της Toyota

Ο Akio Toyoda είναι διπλά σκεπτικός όταν ακούει ότι το μέλλον της αυτοκίνησης είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό

«Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι το μόνο μέλλον της αυτοκίνησης» λέει ο πρώην πρόεδρος της Toyota

Μας το έχει ξαναπεί και στο παρελθόν και δεν βαριέται να το διατυμπανίζει όπου σταθεί κι όπου βρεθεί. Ο Akio Toyoda είναι πολύ σκεπτικός για την πλήρη επικράτηση της ηλεκτροκίνησης. Και μάλιστα, η αγαπημένη του Toyota θα συνεχίσει να εξελίσσει κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Άλλωστε, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το ανανεωμένο το GR Yaris με περισσότερη ισχύ κι ένα νέο αυτόματο κιβώτιο. Ενώ ο ίδιος ο Akio Toyoda έβαλε το χεράκι του ώστε το Lexus LBX να αποκτήσει το μοτέρ των 300 PS από το αγωνιάρικο χάτσμπακ.

Μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου κατά τη διάρκεια της ιαπωνικής εκδήλωσης, ο πρώην πρόεδρος της Toyota αποκάλυψε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία εξελίσσει κινητήρες εσωτερικής καύσης επόμενης γενιάς, σημειώνοντας ότι θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα.

«Υπάρχει ακόμα ένας ρόλος για τους θερμικούς κινητήρες στην επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα», δήλωσε ο Akio σε δημοσιογράφους την Παρασκευή. «Οπότε, αφήστε μας να βελτιώσουμε τεχνολογικά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης».

«Τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία δεν αντιπροσωπεύουν τον μόνο τρόπο επίτευξης ουδετερότητας άνθρακα», συμπλήρωσε ο Toyoda μπροστά στο πλήθος. «Μπορεί να σκέφτεστε ότι οι ΜΕΚ είναι ξεπερασμένες στην εποχή μας. Πράγματι, ίσως ακούγεται σα να πηγαίνουμε κόντρα στη γενικότερη τάση, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Οι ΜΕΚ είναι ένα απαραίτητο βήμα προς το μέλλον».

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο Toyoda σημείωσε ότι περίπου 5,5 εκατομμύρια άνθρωποι εργάζονται στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας της Ιαπωνίας. Είπε ότι θέλει να προστατεύσει τις θέσεις εργασίας τους.

«Αυτοί οι άνθρωποι υποστηρίζουν την Ιαπωνία κι έχουν τις ικανότητες να κάνουν δυνατή την Ιαπωνία του αύριο. Δεν πρέπει να τους χάσουμε», είπε ο Akio Toyoda. «Σε όλους όσους έφτιαχναν κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι τώρα, ας τους επιτρέψουμε να συνεχίσουν. Δεν θα αφήσω ποτέ όλη τη δουλειά που έχετε κάνει μέχρι τώρα να πάει χαμένη».

Η Toyota πιθανότατα θα επιδιώξει να μειώσει τις εκπομπές από τους κινητήρες της με διάφορους τρόπους, μεταξύ άλλων μέσω τεχνολογιών υψηλότερης συμπίεσης και τελειοποιημένης καύσης. Εργάζεται επίσης σε κινητήρες που καταναλώνουν υδρογόνο.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.