ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χρειάζονται και στοιχεία για τη νοθεία. Όχι μόνο ενδείξεις...

800.000 κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη μέχρι το 2025!

Σύμφωνα με έρευνα που είδε το φως της δημοσιότητας, οι κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες θα πωλούν περισσότερα από 800.000 EV’s στην ευρωπαϊκή αγορά έως το 2025!

800.000 κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη μέχρι το 2025!

Σαν κεραυνός εν αιθρία πρέπει να έσκασε η έρευνα της PwC στους κόλπους των Ευρωπαίων κατασκευαστών. Η αποκάλυψη ότι τα κινέζικα ηλεκτρικά μοντέλα δύναται να καταλάβουν σύντομα και την Ευρώπη, θα πρέπει να έχει ταρακουνήσει -για να μην πω ότι θα έχει φοβίσει, τις αυτοκινητοβιομηχανίες της «Γηραιάς Ηπείρου».

Η μελέτη που διεξήγαγε η PwC ούτε λίγο ούτε πολύ, αναφέρει ότι έως το 2025 η Ευρώπη θα εισάγει από την Κίνα σχεδόν 800.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα! Η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία ως γνωστών παράγει «σαν τρελή» ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τους πολίτες της αχανούς χώρας να τα έχουν μάλιστα πολύ ψηλά στην λίστα των επιλογών τους.

Κάτι που αποδεικνύουν και οι αριθμοί. Περίπου 1,5 εκατ. BEV’s πωλήθηκαν το 3ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους στην κινεζική αγορά, μια τεράστια αύξηση της τάξεως του 94% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.

Τα ηλεκτρικά μοντέλα αποδεικνύονται ιδιαιτέρως δημοφιλή στην Κίνα. Μόνο στο 3ο τρίμηνο του 2022, το 73% των συνολικών πωλήσεων ηλεκτρικών μοντέλων παγκοσμίως, έλαβε χώρα στην Κίνα! Πλέον, ο στόχος για τις εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι να επεκτείνουν τάχιστα τη δραστηριότητα τους και στην Ευρώπη.

Σύμφωνα λοιπόν με τις εκτιμήσεις της PwC, τα κινέζικα ηλεκτρικά μοντέλα θα μπορούσαν να αποκτήσουν ένα μερίδιο αγοράς από 3,8% έως 7,9% των συνολικών ευρωπαϊκών πωλήσεων EV’s έως το 2030. Με την τάση να είναι σαφώς αυξητική.

Οι Κινέζοι κατασκευαστές έχουν πλέον την τεχνογνωσία, τις σύγχρονες μονάδες κατασκευής, το ανθρώπινο δυναμικό, το χρήμα αλλά κυρίως τις πρώτες ύλες, ώστε να δημιουργήσουν in-house σύγχρονα ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία θα προσφέρουν στους Ευρωπαίους αγοραστές σε καλύτερες τιμές από τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά και με σημαντικά μικρότερο χρόνο παράδοσης!

Η μελέτη μάλιστα της PwC σημειώνει ότι «τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας σε πρώτες ύλες και ημιαγωγούς που έχουν επηρεάσει τόσο πολύ τους Ευρωπαίους κατασκευαστές δεν υφίστανται για τις κινεζικές φίρμες. Αντιθέτως, η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία, είναι σε θέση να προσφέρει επιπλέον, καινοτόμες τεχνολογίες σε τιμές που οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές, δε μπορούν να ανταγωνιστούν».

Εάν οι προβλέψεις της PwC επιβεβαιωθούν, τότε δε χωρά καμία αμφιβολία ότι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές “έβαλαν τα χεράκια τους και έβγαλαν τα ματάκια τους” επιλέγοντας να μεταβούν τόσο «βίαια» στην εποχή της ηλεκτροκίνησης…

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.