ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Στην Ελλάδα ότι πιο μεγάλο είναι το έγκλημα, τόσο πιο μικρή είναι η τιμωρία - Τι, όχι;

Τέσσερις παλιές Mercedes G-Class της ελληνικής Αστυνομίας μεταφέρθηκαν στην Πολωνία για ανακατασκευή (φωτό)

Αποκτήθηκαν από εταιρεία ανακατασκευής μέσω δημοπρασίας

Τέσσερις παλιές Mercedes G-Class της ελληνικής Αστυνομίας μεταφέρθηκαν στην Πολωνία για ανακατασκευή (φωτό)

Τέσσερα παλαιά περιπολικά Mercedes G-Class της ελληνικής Αστυνομίας, έφτασαν μετά από πολύωρο ταξίδι στην Πολωνία.

Όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες, εθέαθησαν πάνω σε αυτοκινητάμαξα να παίρνουν… τον δρόμο προς τη χώρα της Κεντρικής Ευρώπης.

Οι G-Class αποκτήθηκαν μέσω δημοπρασίας από αλλοδαπό οίκο ανακατασκευής, ο οποίος αφού τις υποβάλλει στις απαραίτητες επεμβάσεις, θα τις διαθέσει προς πώληση ως οχήματα ιδιωτικής χρήσης.

Πρόκειται για Mercedes G-Class (W463) 290 GD που κατασκευάστηκαν την δεκαετία του ‘90 και βρίσκονταν στην υπηρεσία της ελληνικής αστυνομίας μέχρι το 2009.

Για την κίνηση των μοντέλων φροντίζει ένας 5κύλινδρος turbodiesel κινητήρας (OM602) 2.874 κ.εκ. απόδοσης 120 ίππων (3.800 σ.α.λ.) και 280 Nm (1.900 – 2.300 σ.α.λ.), ο οποίος πλαισιώνεται από αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

Οι Mercedes 290 GD δεν βάζουν… φωτιά στην άσφαλτο (0-100 χλμ./ώρα σε 24 δλ.), αλλά η αυξημένη τους απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με το αστείρευτό τους εκτός δρόμου ταλέντο αποτελεί εχέγγυο για απρόσκοπτες μετακινήσεις στα πιο κακοτράχηλα εδάφη.

Όσον αφορά τις αλλαγές στα  πρώην περιπολικά οχήματα, οι οίκοι ανακατασκευών ακολουθούν μια, εν πολλοίς, συγκεκριμένη διαδικασία.

Με δεδομένο ότι τα όχηματα βρίσκονταν για χρόνια παροπλισμένα, απαιτείται η επαναβαφή του αμαξώματος, την ίδια ώρα που εφαρμόζεται νέα υποδάπια προστασία.

Εκτενείς επεμβάσεις γίνονται και στο εσωτερικό όπου τοποθετούνται νέες επενδύσεις σε καθίσματα ταμπλό και εσωτερικό θυρών, οι οποίες προσδίδουν στις Mercedes 290 GD πιο μοντέρνα υπόσταση.

Παράλληλα, τοποθετείται νέο ηχοσύστημα, ενώ εφαρμόζονται νέες τσιμούχες παραθύρων, σε συνδυασμό με θερμομονωτικά και ηχομονωτικά υλικά.

Στο επίκεντρο, επίσης, των μηχανικών μπαίνει συνήθως και το κινητήριο σύνολο του αυτοκινήτου, μιας ενδέχεται να απαιτηθεί -μεταξύ άλλων, η αντικατάσταση των πιστονιών, της αντλίας λαδιού, του εκκεντροφόρου και του στροφαλοφόρου του κινητήρα.

Επιπροσθέτως, τοποθετούνται νέες ζάντες, νέο σύστημα ανάρτησης, αλλά και πολλά κομφόρ (LED κεντρικοί προβολείς και συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης) που καθιστούν σημαντικά πιο ευχάριστη τη συμβίωση με το όχημα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πολλά δημοπρατηθέντα αυτοκίνητα – όπως τα εικονιζόμενα – αποκτώνται σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, και αφού υποβληθούν σε εκτενείς επεμβάσεις πωλούνται σε πολλαπλάσιες τιμές που συνήθως υπερβαίνουν τις 30.000 ευρώ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Μαζί με τα τέσσερα ελληνικά περιπολικά Mercedes 290 GD, τον δρόμο προς την Πολωνία, τέλος, πήρε και ένα Jeep Willy.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.