ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

Την πόρτα της εξόδου αντικρίζει η Σειρά 4 της BMW

Το μέλλον της βενζινοκίνητης BMW Σειρά 4 είναι αβέβαιο

Την πόρτα της εξόδου αντικρίζει η Σειρά 4 της BMW

Η BMW έχει μια μακρά λίστα με θρυλικά ονόματα και λογότυπα, τα οποία αναμένεται να επιβιώσουν στο μέλλον, αλλά η Σειρά 4 μάλλον δεν θα είναι ένα από αυτά.

Παρουσιάστηκε το 2014 ως κουπέ και λίφτμπαγκ αδελφάκι της μακροβιότατης Σειράς 3, αλλά τώρα ξένα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι δεν θα υπάρξει τρίτη γενιά της βενζινοκίνητης Σειρά 4.

Όχι ότι η γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου που προσφέρει η Σειρά 4 έχει αποτύχει στις πωλήσεις. Κάθε άλλο. Σε ορισμένες αγορές μάλιστα, όπως για παράδειγμα της Αυστραλίας, ξεπέρασε το 2023 τις πωλήσεις της Mercedes-Benz C-Class. Τόσο αναφορικά με το κουπέ αμάξωμα, όσο και το κάμπριο.

Όμως, με την πιο ντελικάτη σχεδίασή της και τα αναντίρρητα προτερήματα που φέρνει μια νέα πλατφόρμα σε θέματα ευρυχωρίας, στιβαρότητας κι ενσωμάτωσης νέων τεχνολογιών, η επόμενη γενιά της Σειράς 3 θα κάνει τη Σειρά 4 να δείχνει παρωχημένη.

Θυμίζουμε ότι η νέα 3άρα θα βασίζεται στο πρωτότυπο Vision Neue Klasse και θα είναι ένα μοντέλο από το μέλλον που θα κάνει τη Σειρά 4 να φαντάζει γερασμένη. Θα προσφέρει μοναδική ψηφιακή εμπειρία που συνδυάζει τον πραγματικό και τον εικονικό κόσμο.

Η αυξημένη χρήση δευτερογενών πρώτων υλών, η αποδοτική ως προς τη χρήση των πόρων παραγωγή και το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με την τεχνολογία BMW eDrive έκτης γενιάς θα μειώνουν το ανθρακικό αποτύπωμα της Neue Klasse σε όλο τον κύκλο ζωής του οχήματος.

Ωστόσο, κάποιες εκδόσεις της 4άρας αναμένεται να επιβιώσουν του ενδοεταιρικού μακελειού. Η αμιγώς ηλεκτρική i4 θα παραμείνει, τόσο σε κουπέ, όσο και σε κάμπριο αμάξωμα.

Πολλοί κατασκευαστές βρίσκονται μπροστά σε τέτοια άχαρα διλήμματα. Στις αρχές του έτους, είχαμε αναφέρει τη φημολογία που θέλει τη Volkswagen να πρέπει να θυσιάσει ένα εκ των δύο λογότυπων: Του Golf ή του ID.3.

Κι άλλες γερμανικές μάρκες βρίσκονται στη διαδικασία συρρίκνωσης της γκάμας τους. Η Mercedes-Benz έχει ήδη συγχωνεύσει τις σειρές κουπέ C-Class και E-Class σε ένα ενιαίο μοντέλο, τη CLE και το 4θυρο κουπέ CLS δεν πουλάει όσο θα έπρεπε ώστε να αποφύγει τον αφανισμό. Κάτι που θα συμβεί το 2025 για τις A-Class και Β-Class.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.