To 100% ηλεκτρικό Volvo EX60 θα κοστίζει όσο το XC60 PHEV
Χάρη στις τεχνολογικές βελτιώσεις, το ηλεκτρικό Volvo EX60 θα κοστίζει όσο το plug-in υβριδικό
Newsroom | email: info@pronews.gr
Η εξίσωση τιμών ανάμεσα στα ηλεκτρικά και στα θερμικά είναι πλέον πραγματικότητα, σύμφωνα με τον Όμιλο Geely. Ο όμιλος ανακοίνωσε ότι το αμιγώς ηλεκτρικό Volvo EX60 θα τιμολογηθεί στο ίδιο επίπεδο με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό XC60, σηματοδοτώντας μια εντυπωσιακή αλλαγή στη στρατηγική τιμολόγησης των Σουηδών.
Θα εξοπλιστεί επίσης με μπαταρίες επόμενης γενιάς με 20% μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα, ενώ το σύστημα μετάδοσης κίνησης θα είναι 18% φθηνότερο σε σχέση με αυτό που χρησιμοποιεί σήμερα η Volvo στα υπόλοιπα ηλεκτρικά της μοντέλα, όπως αναφέρει το Automotive News.
Αυτή τη στιγμή υπάρχει μεγάλο χάσμα τιμών και τεχνολογίας στα ηλεκτρικά και στα PHEV της Volvo. Από τη μία έχουμε ολοκαίνουργιες ηλεκτρικές πλατφόρμες και από την άλλη μοντέλα που βρίσκονται αρκετά χρόνια στην αγορά.
Έτσι, το EX90 ξεκινά από €112.654, ενώ το XC90 PHEV από €104.710. Το EX40 από €49.588, ενώ το υβριδικό XC40 ξεκινά από €43.658. Το ήπιο όμως, αφού το επαναφορτιζόμενο καταργήθηκε.
Πώς θα το πετύχει η Volvo με το EX60; Με μείωση κόστους κατά 25%, χάρη σε τεχνολογίες όπως η ενσωμάτωση της μπαταρίας στο πλαίσιο και η τεχνική megacasting που μειώνει εξαρτήματα, βάρος και κόστος παραγωγής.
Η Volvo βλέπει το EX60 ως το φυσικό επόμενο βήμα για τους σημερινούς ιδιοκτήτες του XC60, όταν αποφασίσουν ότι είναι έτοιμοι να μεταβούν πλήρως στην ηλεκτροκίνηση. Ο σχεδιασμός του νέου μοντέλου θα παραμείνει κοντά στη γνώριμη αισθητική της μάρκας, ώστε να μην αποξενώσει το κοινό που ήδη εμπιστεύεται το μεσαίο SUV της.
Και φυσικά, μια τιμή συγκρίσιμη με την επαναφορτιζόμενη έκδοση του XC60 θα αποτελέσει το βασικό ατού. Μπορεί να τοποθετηθεί υψηλότερα από το Tesla Model Y ή τα κινεζικά ηλεκτρικά, αλλά θα είναι άκρως ανταγωνιστικό απέναντι στη νέα BMW iX3 και τις αντίστοιχες προτάσεις των Audi και Mercedes-Benz.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.