Η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Τουρκία προοδεύει συστηματικά τα τελευταία χρόνια, καθώς όπως τονίζουν αναφορές από τουρκικές πηγές, το πρώτο μισό του 2025 ταξινομήθηκαν 84.956 νέα μοντέλα (+138,4% σε σχέση με πέρυσι). Με το μερίδιο αγοράς να υπερδιπλασιάζεται από το 7,7% στο 17,4%. 
Επιστρέφοντας στα του νέου μοντέλου, το Togg Τ10F είχε αποκαλυφθεί για πρώτη φορά, σε μορφή πρωτοτύπου στην Έκθεση CES 2024 στο Λας Βέγκας. Θα είναι διαθέσιμο τόσο ως δίκινητο όσο και ως τετρακίνητο.
To αυτοκίνητο σύμφωνα με πηγές από την Τουρκία θα εξοπλίζεται με μπαταρίες χωρητικότητας 52 και 88 kWh, με την εκτιμώμενη αυτονομία να φτάνει τα 350 και τα 600 km αντίστοιχα, για τις δικίνητες εκδόσεις και τα 530 km για την τετρακίνητη. Η ισχύς φόρτισης μπορεί να φτάσει σε τερματικό DC μπορεί να φτάσει έως και τα 180 kW μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο αναμονής.
Στο κομμάτι των επιδόσεων τώρα, η τετρακίνητη έκδοση του T10F, με τους 435 ίππους, τα 700 Nm και τα δύο ηλεκτρομοτέρ, ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε μόλις 4,4”. Όσο για τις δικίνητες θα εξοπλίζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα, συνολικής απόδοσης 218 PS.
Σχεδιαστικά, έχουμε να κάνουμε με ένα σύγχρονο φάστμπακ αμάξωμα, προϊόν συνεργασίας του σχεδιαστικού της στούντιο με τον ιταλικό οίκο Pininfarina. Βασισμένο στην πλατφόρμα C της Togg, όπως άλλωστε και το Τ10Χ υπόσχεται κάτι παραπάνω από ικανοποιητικούς χώρους, χάρη στο μεταξόνιο των 2.890 mm. 
Το εσωτερικό θα είναι πλήρως ψηφιακό, μια κι εκτός από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη του infotainment με επεξεργαστή Snapdragon θα υπάρχει και μια τρίτη οθόνη για τον έλεγχο του κλιματισμού και άλλων χρήσιμων λειτουργιών.
Συν τοις άλλοις, το αυτοκίνητο προσφέρει μια σειρά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προσαρμοζόμενο cruise control με λειτουργία stop-and-go, συνεπικουρούμενο από το σύστημα ανίχνευσης πινακίδων κυκλοφορίας, δυνατότητα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας και προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα, κάμερα surround-view, υποβοήθηση στάθμευσης…
Οι προπαραγγελίες στην Τουρκία έχουν ανοίξει ήδη με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται προς τα τέλη του 2025. Μένει λοιπόν να αποσαφηνιστεί πότε θα ξεκινήσει η εμπορική της πορεία και στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.