Toyota: Αυξάνει την παραγωγή της GR Corolla μέσω Βρετανίας
Μεταφέρει μέρος της παραγωγής της GR Corolla στο Ηνωμένο Βασίλειο για την κάλυψη της ζήτησης στη Βόρεια Αμερική
Newsroom | email: info@pronews.gr
Η Toyota σχεδιάζει να μεταφέρει μέρος της παραγωγής του σπορ μοντέλου GR Corolla από την Ιαπωνία στο Ηνωμένο Βασίλειο, επενδύοντας περίπου 56 εκατ. δολάρια για τη δημιουργία ειδικής γραμμής παραγωγής στο εργοστάσιο του Burnaston, στο Derbyshire.
Η κίνηση αυτή αποσκοπεί στην αξιοποίηση της πλεονάζουσας δυναμικότητας του βρετανικού εργοστασίου και στη μείωση των χρόνων παράδοσης για τους πελάτες στη Βόρεια Αμερική, όπου η ζήτηση για το μοντέλο είναι ιδιαίτερα αυξημένη.
Η παραγωγή στο Burnaston, που λειτουργεί από το 1992 και ήδη κατασκευάζει τις απλές εκδόσεις της Corolla, θα ξεκινήσει στα μέσα του 2026, με στόχο την παραγωγή 10.000 αυτοκινήτων ετησίως για εξαγωγή στη Βόρεια Αμερική. Μηχανικοί από την Ιαπωνία θα αποσταλούν προσωρινά για να υποστηρίξουν τη μεταφορά τεχνογνωσίας και την εκπαίδευση του προσωπικού.
Το εργοστάσιο του Burnaston έχει ήδη κατασκευάσει πάνω από πέντε εκατομμύρια αυτοκίνητα από την έναρξη της λειτουργίας του, με σημαντικές επενδύσεις που ξεπερνούν τα 2,82 δις. λίρες. Ήταν το πρώτο εργοστάσιο της Toyota εκτός Ιαπωνίας που παρήγαγε υβριδικά οχήματα και συνεχίζει να αποτελεί κέντρο αριστείας για την τεχνολογία αυτή.
Η απόφαση της Toyota δεν σχετίζεται με τους πρόσφατους δασμούς των ΗΠΑ στις εισαγωγές αυτοκινήτων, αλλά εντάσσεται σε μια στρατηγική αξιοποίησης της υπάρχουσας δυναμικότητας και μείωσης των χρόνων παράδοσης. Παράλληλα, η εταιρεία σχεδιάζει να απορροφήσει οποιαδήποτε αύξηση κόστους λόγω δασμών μέσω περικοπών κόστους και άλλων μέτρων, χωρίς να αυξήσει τις τιμές των αυτοκινήτων.
Η GR Corolla, μέρος της σειράς υψηλών επιδόσεων GR που περιλαμβάνει επίσης το GR Yaris, κατασκευάζεται επί του παρόντος στο εργοστάσιο Motomachi στην Ιαπωνία, το οποίο έχει φτάσει στο μέγιστο της παραγωγικής του ικανότητας. Η μεταφορά μέρους της παραγωγής στη Βρετανία θα επιτρέψει στο Motomachi να συνεχίσει την παραγωγή για την ιαπωνική και άλλες αγορές.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.