Στην καρδιά της νέας Toyota Supra βρίσκεται ένας ανανεωμένος ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας 5,0 lt- με την ονομασία 2UR-GSE- ο οποίος χρησιμοποιείται επίσης στα Lexus LC 500 και RC F, αλλά και στο αγωνιστικό Hilux που κέρδισε το Ράλλυ Ντακάρ. Για να μπορέσει να συμμετάσχει στο πρωτάθλημα Supercar, ο κινητήρας έχει δεχτεί αγωνιστικές τροποποιήσεις με την υποστήριξη της Walkinshaw Andretti United και του Αυστραλού ειδικού Craig Hasted.
Ο Sean Hanley, αντιπρόεδρος της Toyota Αυστραλίας, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ξέραμε ότι ο V8 θα ακουγόταν υπέροχα, αλλά να τον ακούς στο φουλ; Είναι κάτι που ανατριχιάζει, όπως θα ακούσετε και στο teaser που δημοσιεύσαμε στο Instagram. Είναι ο ήχος του πάθους, της ακρίβειας και της προόδου». Μάλιστα, η επιλογή του V8 έγινε σχεδόν ακαριαία, καθώς – όπως αποκάλυψε ο Hanley – η ιδέα ενός 6κύλινδρου απορρίφθηκε σχεδόν αμέσως.
Εκτός από τον πανίσχυρο κινητήρα, η νέα GR Supra διαθέτει ένα ειδικά διαμορφωμένο αεροδυναμικό bodykit που αναπτύχθηκε στο σχεδιαστικό κέντρο της Toyota στην Αυστραλία (Altona). Περιλαμβάνει νέο σπλίτερ, φαρδύτερα φτερά, αγωνιστική πίσω αεροτομή, ζάντες 18 ιντσών με σλικ ελαστικά, και ενισχυμένα φρένα της AP Racing. Στοιχεία που το δίχως άλλο υπογραμμίζουν την καθαρά αγωνιστική ταυτότητα του μοντέλου.

Οι έξι μονάδες της Toyota Supra GEN3 θα διανεμηθούν ως εξής: δύο θα αγωνιστούν με την ομάδα Walkinshaw Andretti United, ενώ οι υπόλοιπες τέσσερις θα παραδοθούν στη Brad Jones Racing. Το επίσημο αγωνιστικό ντεμπούτο της θα γίνει στο εμβληματικό Bathurst 1000, από 9 έως 12 Οκτωβρίου, ενώ η παρουσίαση του πρώτου πρωτοτύπου θα πραγματοποιηθεί στο Σίδνεϋ την 1η Σεπτεμβρίου.
Παρά το γεγονός ότι η τρέχουσα γενιά της Toyota Supra φτάνει στο τέλος της πορείας της, η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς. Αν και δεν υπάρχει επίσημο χρονοδιάγραμμα λανσαρίσματος, η παρουσία του μοντέλου στην αγωνιστική σκηνή με τη μορφή GEN3 δίνει ένα σαφές μήνυμα: ο θρύλος της Supra συνεχίζει να ζει και να εξελίσσεται.Η νέα αγωνιστική προσέγγιση ενισχύει τη διαχρονική σύνδεση της Toyota Supra με την ταχύτητα, την ακρίβεια και την αδρεναλίνη ακόμα κι αν, προς το παρόν, το κοινό δεν θα μπορέσει να την απολαύσει στον δρόμο.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.