
Η Toyota δεν αφήνει τα προβλήματα εξέλιξης να θέσουν εμπόδια στα πλάνα της για ένα νέο κεντρομήχανο μοντέλο επιδόσεων.
Μήνες αφότου εμφανίστηκαν αναφορές ότι η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετώπιζε σημαντικά ζητήματα με το δοκιμαστικό GR Yaris M Concept, η ομάδα βελτίωσε το πρωτότυπο και πρόσφατα εξασφάλισε μια τρίτη θέση στην κατηγορία της στο Super Taikyu Series της Ιαπωνίας.
Το πρότζεκτ ενός σπορ μοντέλου με τον κινητήρα στο κέντρο βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και αρκετό καιρό και αναμένεται ευρέως να οδηγήσει στη δημιουργία μιας ολοκαίνουργιας γενιάς MR2.
Προς το παρόν, η Toyota χρησιμοποιεί ως «μουλάρι» δοκιμών ένα ειδικά κατασκευασμένο GR Yaris. Σε εργοστασιακή μορφή, το 3θυρο πυραυλάκι φθείρει τα μπροστινά ελαστικά τρεις φορές πιο γρήγορα από τα πίσω, λόγω της διάταξης τετρακίνησης με τον κινητήρα τοποθετημένο εμπρός. Δεν είναι μόνο η διάταξη του πλαισίου που τραβάει την προσοχή μας. Ενώ τα τρέχοντα GR Yaris και GR Corolla χρησιμοποιούν έναν 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 lt, το M Concept τον αντικαθιστά με τον νέο 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 lt της Toyota, ο οποίος βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη και είναι γνωστός ενδοεταιρικά ως G20E. Ήδη δοκιμάζεται μια ακόμη πιο συμπαγής έκδοση του G20E, η οποία φέρεται να προορίζεται για πολλά επερχόμενα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένης της φημολογούμενης αναβίωσης της Celica. Αρχικά, η Toyota είχε αναφέρει ότι ο G20E θα απέδιδε περί τους 400 ίππους, αλλά οι μηχανικοί έχουν έκτοτε υποδείξει ότι με ένα μεγαλύτερο τούρμπο η μονάδα θα μπορούσε να φτάσει τους 600 ίππους χωρίς υβριδική υποβοήθηση. Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Toyota έλυσε πολλά από τα προηγούμενα προβλήματα που αντιμετώπισε το αγωνιστικό της και συμμετείχε στην κατηγορία ST-Q κατά τη διάρκεια του 6ου γύρου του πρωταθλήματος Super Taikyu. Το αυτοκίνητο σημείωσε τον 4ο ταχύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές και τερμάτισε τρίτο στην κατηγορία Group 2. Όσο εντυπωσιακή κι αν ήταν η τελευταία εμφάνιση του αυτοκινήτου, εξακολουθεί να αντιμετωπίζει προβλήματα ψύξης. Η Toyota έχει προσθέσει τεράστιες πλευρικές καμάρες και αεραγωγούς στο πρωτότυπο, αλλά υπάρχει ακόμη δουλειά που πρέπει να γίνει. Κι όσο θα θέλαμε να δούμε την Toyota να κυκλοφορεί μια έκδοση δρόμου του κεντρομήχανου GR Yaris, παρόμοια με το παλιό Renault Clio V6, δεν κρατάμε την ανάσα μας. Ωστόσο, οι αναφορές για την εξέλιξη ενός νέου MR2 με αυτά τα μηχανικά μέρη είναι αρκετές για να ενθουσιάσουν κάθε λάτρη της αυτοκίνησης.

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.