Η αλήθεια είναι ότι ζω τελευταία υπό το κράτος ενός μεγάλου κι ενός μικρότερου φόβου. Ο μικρότερος, για να αρχίζω απ' τον τελευταίο που είναι ευκολότερα αντιμετωπίσιμος, είναι αυτός της χρήσης του από την κυβέρνηση ως εργαλείου πολιτικής κυριαρχίας και αποπροσανατολισμού στα θέματα Εσωτερικής και Εξωτερικής πολιτικής μας με αφορμή τη σκιά θανάτου του Covid 19.












