Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

ΣΥΡΙΖΑ για την σύγκρουση λεωφορείων στην Βούλα: «Φυσική κατάληξη μιας επιδεινούμενης κατάστασης με υπογραφή ΝΔ»

«Οι οδηγοί εργάζονται καθημερινά σε εξαντλητικά ωράρια»

ΣΥΡΙΖΑ για την σύγκρουση λεωφορείων στην Βούλα: «Φυσική κατάληξη μιας επιδεινούμενης κατάστασης με υπογραφή ΝΔ»

Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Α.Μεϊκόπουλος, δήλωσε σχετικά με την σύγκρουση των δύο λεωφορείων σήμερα στην Βούλα πως «είναι η φυσική κατάληξη μιας διαρκώς επιδεινούμενης κατάστασης που φέρνει φαρδιά πλατιά την υπογραφή της κυβερνητικής ολιγωρίας».

Ο Α.Μεϊκόπουλος εξηγεί ότι «το λεωφορείο που προκάλεσε την σύγκρουση ανήκει στην κοινοπραξία των ΚΤΕΛ που έχουν αναλάβει συγκοινωνιακό έργο, μέσω παραχώρησης» και υπογραμμίζει ότι «οι οδηγοί που απασχολούνται στην εν λόγω κοινοπραξία εργάζονται καθημερινά σε εξαντλητικά ωράρια, φτάνοντας ακόμη και τις 12-14 ώρες συνεχόμενης οδήγησης!».

«Την ίδια στιγμή, απουσιάζει οποιοσδήποτε δημόσιος έλεγχος τόσο στις συνθήκες εργασίας του προσωπικού όσο και στην τεχνική κατάσταση των οχημάτων της κοινοπραξίας που εκτελούν δημόσιο συγκοινωνιακό έργο», προσθέτει και επισημαίνει πως «η επιλογή της κυβέρνησης να υποβαθμίσει τον δημόσιο χαρακτήρα των συγκοινωνιών και να μεταφέρει κρίσιμο έργο σε τρίτους, χωρίς επαρκείς δικλείδες ασφαλείας, δημιουργεί συνθήκες που υπονομεύουν την ασφάλεια επιβατών και εργαζομένων».

Σημειώνει δε ότι «η εντατικοποίηση της εργασίας πλήττει και τον ίδιο τον “πυρήνα” των δημόσιων συγκοινωνιών», καθώς, «σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ, οι εργαζόμενοι της ΟΣΥ εργάζονται επί 30 ημέρες το μήνα, χωρίς να λαμβάνουν τα νόμιμα ρεπό τους».

Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ καλεί την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να δώσει άμεσες απαντήσεις στα εξής ερωτήματα:

  • «Διενεργούνται τακτικοί και ουσιαστικοί έλεγχοι στις συνθήκες εργασίας και στα οχήματα της κοινοπραξίας των ΚΤΕΛ που εκτελούν αστικά δρομολόγια;
  • Τηρούνται τα ωράρια των οδηγών;
  • Επιτηρείται η ποιότητα και η ασφάλεια του μεταφορικού έργου που έχει εκχωρηθεί;».

«Απαιτείται μια σοβαρή, θεσμική επανεξέταση των συνθηκών κάτω από τις οποίες εκτελείται το έργο της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει δημόσιο συγκοινωνιακό έργο, με προτεραιότητα την ασφάλεια, τη διαφάνεια και τα δικαιώματα των εργαζομένων και την εξυπηρέτηση του πολίτη», καταλήγει.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.