Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Γαλαξίας: Εκπληκτική φωτογραφία του ESO απεικονίζει πάνω από 200 δισεκατομμύρια αστέρια

Ελήφθη από το Ευρωπαϊκό Νότιο Παρατηρητήριο

Γαλαξίας: Εκπληκτική φωτογραφία του  ESO απεικονίζει πάνω από 200  δισεκατομμύρια αστέρια

Δείτε μια εκπληκτική φωτογραφία του γαλαξία μας όπως έχει ληφθεί από το Ευρωπαϊκό Νότιο Παρατηρητήριο ESO (European Southern Observatory).

Το ESO είναι ο κατεξοχήν διακυβερνητικός οργανισμός επιστήμης και τεχνολογίας στην αστρονομία. Πραγματοποιεί ένα φιλόδοξο πρόγραμμα που επικεντρώνεται στον σχεδιασμό, την κατασκευή και τη λειτουργία ισχυρών επίγειων εγκαταστάσεων παρατήρησης για την αστρονομία, προκειμένου να επιτρέψει σημαντικές επιστημονικές ανακαλύψεις.

Ση φωτογραφία μπορείτε να μεγεθύνετε όσο θέλετε και να φτάσετε μέχρι  στα όρια του Γαλαξία μας.

Ο γαλαξίας μας  αποτελείται από τουλάχιστον 200 δισεκατομμύρια αστέρες και ενδεχομένως (σύμφωνα με τις σύγχρονες μελέτες) έως και 400 ή ακόμα και 500 δισεκατομμύρια.

Ανάμεσα στα τουλάχιστον 35 μέλη της Τοπικής Ομάδας γαλαξιών, έρχεται δεύτερος σε αριθμό αστέρων, πίσω μόνο από τον Γαλαξία της Ανδρομέδας, ο οποίος αποτελείται από ένα τρισεκατομμύριο αστέρες, όπως ανακαλύφθηκε το 2006. Πιθανώς όμως ο Γαλαξίας μας να είναι μεγαλύτερος σε συνολική μάζα, σύμφωνα με μελέτες του 21ου αιώνα.

Δείτε την φωτογραφία εδώ.