
Κι όμως η σχετική ελληνική νομοθεσία προβλέπει χρηματική αποζημίωση στους πολίτες που ταλαιπωρούνται διαρκώς από ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις.
Ειδικότερα, προστασία στους πολίτες που δέχονται ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών παρέχει η ελληνική νομοθεσία. Σύμφωνα με το άρθρο 11 του νόμου 3471/2006, κάθε πάροχος τηλεπικοινωνιών πρέπει να διατηρεί το λεγόμενο «Μητρώο 11», στο οποίο έχουν το δικαίωμα να εγγράφονται οι συνδρομητές που δεν θέλουν να δέχονται τέτοιες κλήσεις.
Η νομοθεσία αυτή ενισχύθηκε πρόσφατα από την απόφαση 564/2024 του Αρείου Πάγου, που έκρινε πως η πρόβλεψη του ελάχιστου ποσού των 10.000 ευρώ είναι συνταγματική και αποτρεπτική απέναντι σε εταιρείες που παραβιάζουν συστηματικά τα δικαιώματα των πολιτών.
Σε περίπτωση που ο συνδρομητής, αν και δηλωμένος στο «μητρώο 11», εξακολουθεί να δέχεται ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις τότε, σύμφωνα με τον νόμο, δικαιούται πλήρη αποζημίωση και χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης (ελάχιστο 10.000 ευρώ).
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.