ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Το γνωρίζατε; – Για ποιο λόγο βάζουμε το κινητό μας σε λειτουργία πτήσης όταν ταξιδεύουμε με το αεροπλάνο;

Πόσο επικίνδυνο είναι αν δεν το κάνουμε

Το γνωρίζατε; – Για ποιο λόγο βάζουμε το κινητό μας σε λειτουργία πτήσης όταν ταξιδεύουμε με το αεροπλάνο;

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ για ποιο λόγο όταν ταξιδεύουμε με το αεροπλάνο μας ζητείται να βάζουμε το κινητό μας σε λειτουργία πτήσης ή ακόμη και να το απεργοποιούμε τελείως; 

Για μερικούς ανθρώπους, η απενεργοποίηση είναι μια ωραία μικρή υπενθύμιση ότι βρισκόμαστε σε διακοπές και το τηλέφωνο μπορεί να αγνοηθεί, αλλά έχει επίσης έναν αρκετά σημαντικό σκοπό.

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εξηγεί:

«Επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει ότι τα κινητά τηλέφωνα μπορούν να επηρεάσουν την κανονική λειτουργία του εξοπλισμού των αεροσκαφών και μπορούν επίσης να προκαλέσουν παρεμβολές στα ακουστικά των πιλότων.

Τα κινητά τηλέφωνα και πολλές ηλεκτρονικές συσκευές, όταν δεν βρίσκονται σε λειτουργία πτήσης, συνεχίζουν να εκπέμπουν ηλεκτρομαγνητικά σήματα, καθώς η συσκευή προσπαθεί να διατηρήσει επαφή με ένα δίκτυο επικοινωνιών.

Τα σήματα αυτά κανονικά, όπως στην περίπτωση των δικτύων κινητής τηλεφωνίας, θα δοθεί εντολή να μεταδίδονται στη μέγιστη ισχύ των συσκευών για να διατηρηθεί η σύνδεση μεταξύ της συσκευής και του δικτύου, εάν το αεροσκάφος βρίσκεται σε πτήση και συνεπώς σε σημαντική απόσταση από το κύριο πεδίο κάλυψης του δικτύου, δηλαδή το έδαφος».

«Το σωρευτικό αποτέλεσμα της ταυτόχρονης χρήσης μεγάλου αριθμού κινητών τηλεφώνων ή ηλεκτρονικών συσκευών εκπομπής όταν δεν βρίσκονται σε κατάσταση πτήσης, ιδίως κατά τις κρίσιμες φάσεις της πτήσης, όπως η απογείωση και η προσγείωση, παραμένει μια σοβαρή ανησυχία», αναφέρει.

Θέτοντας το τηλέφωνό σας σε λειτουργία πτήσης – ή απενεργοποιώντας το εντελώς – όλα τα σήματα κινητής τηλεφωνίας απενεργοποιούνται, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να είστε σίγουροι ότι δεν θα υπάρχει καμία απολύτως παρεμβολή στο αεροσκάφος.

Ο Dai Whittingham, διευθύνων σύμβουλος της Επιτροπής Ασφάλειας Πτήσεων του Ηνωμένου Βασιλείου, δήλωσε στο BBC ότι η λειτουργία πτήσης ήταν σημαντική στο παρελθόν, επειδή οι πιθανοί κίνδυνοι από την επίδραση των τηλεφώνων στα αεροπλάνα δεν ήταν τόσο καλά τεκμηριωμένοι.

«Αυτό που έχει διαπιστωθεί από την εμπειρία είναι ότι ο κίνδυνος παρεμβολής είναι πολύ μικρός. Η σύσταση ήταν πάντα ότι όταν βρίσκεστε σε πτήση, οι συσκευές θα πρέπει να βρίσκονται σε λειτουργία αεροπλάνου».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αλλά τα πράγματα μπορεί να αλλάξουν στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον, καθώς οι επιβάτες που πετούν στην ΕΕ έκριναν ότι η τεχνολογία 5G θα μπορούσε να παρέχεται από τις αεροπορικές εταιρείες.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.