ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Ναυτικοί όμιλοι ζητούν «πάγωμα» της μετατροπής του ναυταθλητικού λιμένα σε μαρίνα στον φαληρικό όρμο

Ναυτικοί όμιλοι ζητούν «πάγωμα» της μετατροπής του ναυταθλητικού λιμένα σε μαρίνα στον φαληρικό όρμο

Να «παγώσει» αμέσως η μετατροπή του ναυταθλητικού λιμένα του Ολυμπιακού Πόλου Φαλήρου (έχει μετονομαστεί σε Μητροπολιτικό Πάρκο Φαληρικού Όρμου) σε τουριστική μαρίνα, ζητούν από το Συμβούλιο της Επικρατείας 3 ναυτικοί όμιλοι, καθώς τους κοινοποιούνται πρακτικά μεθόρμισης (μεταφοράς) των αθλητικών σκαφών.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο έχουν προσφύγει ο Ναυτικός Όμιλος Τζιτζιφιών -Καλλιθέας, ο Ναυτικός Αθλητικός Όμιλος Ειρήνης- Φιλίας και ο Σύλλογος Ερασιτεχνών Αλιέων Ναυτικών Αθλημάτων Τζιτζιφιών.

Ο πρώτος Ναυτικός Όμιλος κατέθεσε σήμερα στο ΣτΕ αίτηση αναστολής και υπέβαλε παράλληλα αίτημα έκδοσης προσωρινής διαταγής με το οποίο ζητεί να «παγώσει» η από 13.1.2017 απόφαση του υπουργού Τουρισμού για την έγκριση ειδικού κανονισμού λειτουργίας της ναυταθλητικής μαρίνας Καλλιθέας.

Κατ΄ αρχάς, επισημαίνουν ότι η ανάθεση της διαχείρισης του λιμένα στον φορέα του Δήμου Καλλιθέας «Οργανισμός Παιδικής Αγωγής και Άθλησης Δήμου Καλλιθέας Γιάννης Γάλλος», δεν είναι νόμιμη, καθώς ο νόμιμος φορέας είναι η Περιφέρεια Αττικής.

Παράλληλα, υποστηρίζουν ότι η μετατροπή του ναυταθλητικού λιμένα σε τουριστική μαρίνα που έγινε με την επίμαχη απόφαση του υπουργού Τουρισμού είναι μη νόμιμη, καθώς δεν προηγήθηκε χωροταξικός σχεδιασμός αλλά δεν έχει εκδοθεί άδεια λειτουργίας τουριστικού λιμένα.

Σε άλλο σημείο υπογραμμίζουν πώς είναι φανερό ότι εκτελείται σχέδιο εκπαραθύρωσης των Ομίλων από τον ναυταθλητικό λιμένα και παράνομης μετατροπής του σε τουριστική μαρίνα.

Επίσης, υποστηρίζουν ότι σύμφωνα με την επίμαχη απόφαση του υπουργού Τουρισμού επιβάλλεται για τον ελλιμενισμό των αθλητικών σκαφών η σύναψη σύμβασης του κάθε κατόχου ναυταθλητικού σκάφους με το νέο φορέα διαχείρισης.

Για την κατάρτιση της σύμβασης απαιτείται η προσκόμιση βεβαίωσης για ορισμένες ιδιότητες που πρέπει να έχουν τα σκάφη αυτά από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.

Όμως, η ΓΓΑ αδυνατεί να χορηγήσει τις βεβαιώσεις αυτές, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να συναφθούν συμβάσεις ελλιμενισμού.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο νέος διαχειριστής του λιμένα να αποστέλλει ειδοποιήσεις στους ιδιοκτήτες ναυταθλητικών σκαφών και να τους καλεί να μεταφέρουν το σκάφος τους εκτός λιμένα, απειλώντας ταυτόχρονα με την λήψη αναγκαστικών μέτρων μεθόρμισης των σκαφών.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.