ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

#AgainstAnorexia: Μεγάλες καμπάνιες για την καταπολέμηση της «νόσου του lifestyle» (φωτό, βίντεο)

#AgainstAnorexia: Μεγάλες καμπάνιες για την καταπολέμηση της «νόσου του lifestyle» (φωτό, βίντεο)

Η νευρική ανορεξία δεν κάνει διακρίσεις…Είναι μια νόσος που πλήττει πολλές μερίδες ανθρώπων στον πλανήτη και ευθύνεται για τον θάνατο πολλών γυναικών που θέλουν να μοιάσουν σε μεγάλες προσωπικότητες της μόδας και της showbiz ενώ τα τελευταία χρόνια πολλά είναι τα αγόρια που βιώνουν ανάλογη εμπειρία.

Πολλές εταιρείες έχουν κινητοποιηθεί και έχουν δημιουργήσει πολλές καμπάνιες που αφορούν την ασθένεια και οι φωτογραφίες μαζί με τα βίντεο παρουσιάζουν το πρόβλημα έτσι όπως είναι ακριβώς.

Ο κ. Martin Stadhammar, δημιουργικός διευθυντής στο Gray Stockholm και ο διευθυντής του Oskar Bård στο Hobbyfilm στη Στοκχόλμη, συνένωσαν και δημιούργησαν μια εκστρατεία που ονομάζεται Anorexi / Bulimi με την ελπίδα να αυξηθεί η φροντίδα για την ασθένεια και να συγκεντρωθούν δωρεές στην Anorexi / Bulimi. Η ταινία ( η φωτογραφία παραπάνω είναι από μία σκηνή της) δείχνει ένα φυσιολογικό κορίτσι το οποίο κοιτά το πρόσωπό της, τους μηρούς και τα χέρια με ένα απογοητευτικό αναστεναγμό στον καθρέφτη, ενώ η κάμερα ανοίγει για να αποκαλύψει το οστεώδες πίσω μέρος μιας ανορεξίας και της παραμορφωμένης άποψης για τον εαυτό της.


Εκστρατεία του brand «Νοlita»

Το brand Nolita γιόρτασε το 2007 την εβδομάδα μόδας του Μιλάνου με μια σειρά διαφημιστικών πινακίδων και εφημερίδων με μία γυμνή γυναίκα ανορεξίας σε μια προσπάθεια να προειδοποιήσει το κοινό για τις επιπτώσεις της νόσου.

Η διαφήμιση διαθέτει την ηλικία των είκοσι επτά ετών γαλλική γυναίκα Isabelle Caro. Η Isbelle κατηγορεί μια «δύσκολη παιδική ηλικία» για την περίοδό της με τις θανατηφόρες διαταραχές: «Έχω κρυφτεί και κάλυψα τον εαυτό μου για πάρα πολύ καιρό. Τώρα θέλω να δείξω τον εαυτό μου ατρόμητα, παρόλο που γνωρίζω ότι το σώμα μου προκαλεί αποτροπιασμό. Θέλω να ανακάμψω επειδή αγαπώ τη ζωή και τα πλούτη του σύμπαντος. Θέλω να δείξω στους νέους πόσο επικίνδυνη είναι αυτή η ασθένεια. “



Εκστρατεία κατά της νευρικής ανορεξίας στο Ισραήλ

Καμπάνια «You are not a sketch»

Ένα πρακτορείο μοντέλων που εδρεύει στη Βραζιλία κυκλοφόρησε μια γραφική διαφημιστική καμπάνια κατά της ανορεξίας, χρησιμοποιώντας το Photoshop για να μετατρέψει τα μοντέλα σε εικονογραφημένες μορφές ζωής.

Οι διαφημίσεις που τρέχουν με τη γραμμή ετικέτας ‘Πείτε όχι στην ανορεξία’, παρουσιάζουν μια εικόνα μόδας με τυπικά υπερβολικές αναλογίες δίπλα σε ένα μοντέλο που φοράει την ίδια στολή – και τις ίδιες μετρήσεις.

Ενώ τα μοντέλα έχουν αφαιρεθεί με αερογράφο για να μιμηθούν τις μη ρεαλιστικές εικόνες, η διαφήμιση απευθυνόταν σε νέες γυναίκες: «Δεν είστε σκίτσο».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.