Θεσσαλονίκη: 8χρονος ακρωτηριάστηκε όταν έκλεισε πόρτα πάνω στο χέρι του σε σχολείο της Πολίχνης

Οι γονείς του εξετάζουν το ενδεχόμενο να κινηθούν νομικά για να αναζητηθούν τυχόν ποινικές ευθύνες

Θεσσαλονίκη: 8χρονος ακρωτηριάστηκε όταν έκλεισε πόρτα πάνω στο χέρι του σε σχολείο της Πολίχνης

Μαθητής έχασε το δάχτυλό του σε σχολείο της Πολίχνης, στην Θεσσαλονίκη, το πρωί της Τετάρτης (29.03.2023).

Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, η διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου στην Πολίχνη ενημέρωσε πως γύρω στις 11:40 ο 8χρονος μαθητής ήταν στην τουαλέτα μαζί με άλλους δύο συμμαθητές του, όταν έκλεισε πόρτα και του έπιασε το χέρι.

Το παιδί μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε πως υπάρχει μεγάλη ζημιά στο μικρό δάχτυλο δεξί του χέρι, καθώς αυτό ακρωτηριάστηκε και δε μπορούσε να συγκολληθεί.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αφού του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες πήγε σπίτι του, ενώ οι γονείς του εξετάζουν το ενδεχόμενο να κινηθούν νομικά για να αναζητηθούν τυχόν ποινικές ευθύνες.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.