Αυτό με τον Λίβυο Αρχηγό ΓΕΕΘΑ πόσο τυχαίο ήταν άραγε;

Mετά από τόσα χρόνια που οι Ιταλοί μόνο «τσεπώνουν» από τον ΟΣΕ αποφάσισαν να αγοράσουν 23 νέα τρένα

Η συμφωνία για την επένδυση της Hellenic Train με 23 σύγχρονα τρένα στο ελληνικό δίκτυο που ανακοινώθηκε χθες, είναι ουσιαστικά η πρώτη… υποχρέωση για τους Ιταλούς από τότε που πήραν τον ΟΣΕ.

Μέχρι τώρα οι Ιταλοί μόνο «τσέπωναν» τα κέρδη και δεν πρόσφεραν απολύτως τίποτα.

Ο Μητσοτάκης συζήτησε το θέμα προ εβδομάδος στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής στις Βρυξέλλες με τη Μελόνι, η οποία έδωσε και την τελική εντολή για να βάλουν οι Ιταλοί τα λεφτά.

Επίσης, κρίσιμο ήταν ένα ραντεβού που έκανε ο αρμόδιος υπουργός Κυρανάκης που έτρεξε και τη διαπραγμάτευση με τον ομόλογό του Ματέο Σαλβίνι και τον αρμόδιο Επίτροπο της ΕΕ Απόστολο Τζιτζικώστα προ δύο εβδομάδων στις Βρυξέλλες.

Η διαπραγμάτευση ήταν σύνθετη και βασική προτεραιότητα της ελληνικής πλευράς ήταν να ενσωματωθεί στη συμφωνία όρος καταγγελίας της σύμβασης, σε περίπτωση που οι Ιταλοί αθετήσουν τις υποσχέσεις τους για νέα τρένα.

Έστω και καθυστερημένα αποφασίστηκε να μην είμαστε πλέον κορόιδα.