Όταν οι φωτογραφίες της είδαν για πρώτη φορά το φως της δημοσιότητας, για το promo της διαφήμισης γνωστής αμερικανικής αλυσίδας φαστ φουντ, πριν από περίπου δύο χρόνια, οι “ειδικοί” την χαρακτήρισαν αμέσως ως “διάδοχο” της πληθωρικής Kate Upton. Μήνες αργότερα το διαφημιστικό σποτάκι στο οποίο πρωταγωνιστούσε “έπαιξε” στο ημίχρονο του Superbowl, κάνοντάς την αυτόματα το it girl για την διαφημιστική βιομηχανία.

Μια σειρά φωτογραφήσεων στην παραλία και ένα συμβόλαιο με εταιρεία μαγιό έφτανε για να εκτοξεύσει τις μετοχές της 22χρονης Charlotte McKinney και να την χρίσουν ως την αδιαμφισβήτητη νέα “Βασίλισσα του μπικίνι”, τίτλο που κρατά επάξια μέχρι σήμερα, καθώς και η τελευταία της διαφημιστική φωτογράφηση για λογαριασμό του περιοδικού LOVE αποδεικνύει τα… πλεονεκτήματα της νεαρής σταρ σε σχέση με τον ανταγωνισμό!

Αρκεί να σημειωθεί πως η Charlotte φωτογραφήθηκε για τις ανάγκες του περιοδικού μαζί με ήδη “τρανταχτά” ονόματα του μόντελινγκ, όπως οι: Bella Hadid, Kendall Jenner, Daisy Lowe και η Poppy Delevingne, σε μια διαφημιστική καμπάνια με τα ανάλογα βίντεο που ήδη έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 5,4 εκατομμύρια “χτυπήματα” στο ίντερνετ από την 1η Δεκεμβρίου έως σήμερα…

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!