Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

Σ.Σουίνι: «Κύμα» αντιδράσεων προκάλεσε διαφήμιση που πρωταγωνιστεί – Την κατηγορούν για «ρατσιστικά υπονοούμενα»

«Ποιος ενέκρινε αυτή την καμπάνια;»

Σ.Σουίνι: «Κύμα» αντιδράσεων προκάλεσε διαφήμιση που πρωταγωνιστεί – Την κατηγορούν για «ρατσιστικά υπονοούμενα»

«Κύμα» αντιδράσεων προκάλεσε η διαφημιστική καμπάνια που συμμετείχε η Σίντνεϊ Σουίνι, καθώς πολλοί κατηγορούν την ίδια αλλά και την εταιρεία για προώθηση «ναζιστικής προπαγάνδας» και «ρατσιστικών υπονοουμένων».

Η καμπάνια έχει τίτλο «Sydney Sweeney Has Great Genes/Jeans», δηλαδή «Η Σίντνεϊ Σουίνι έχει ωραία γονίδια/τζιν». Το λογοπαίγνιο ανάμεσα στις λέξεις genes (γονίδια) και jeans (τζιν) είναι το βασικό στοιχείο της καμπάνιας, ωστόσο η προσέγγιση προκάλεσε κύμα κατακραυγής.

Σε μία από τις διαφημίσεις, η 27χρονη εμφανίζεται ντυμένη εξ ολοκλήρου με τζιν, ενώ περπατά προς μια γιγαντοαφίσα με τη φωτογραφία της. Εκεί, σβήνει τη λέξη Genes με λευκή μπογιά και την αντικαθιστά με Jeans. Σε άλλο βίντεο, φαίνεται να κουμπώνει το τζιν της ενώ ακούγεται voiceover που εξηγεί πώς τα γονίδια επηρεάζουν χαρακτηριστικά όπως το χρώμα μαλλιών, η προσωπικότητα και το χρώμα των ματιών. Κατηγορούν τη Σίντνεϊ Σουίνι για «ναζιστική προπαγάνδα» - Η σέξι διαφήμιση και το λογοπαίγνιο που προκάλεσε αντιδράσεις

Η Σίντνεϊ Σουίνι, η οποία έχει γαλανά μάτια, κοιτάζει στο τέλος την κάμερα και λέει: «Τα τζιν/γονίδια μου είναι μπλε». Δεν είναι σίγουρο ποια από τις δύο λέξεις χρησιμοποιεί, αφού προφέρονται το ίδιο. Η συγκεκριμένη ατάκα θεωρήθηκε προβληματική από πολλούς στο TikTok, που ισχυρίστηκαν πως η καμπάνια υπαινίσσεται ότι γενετικά χαρακτηριστικά όπως τα ξανθά μαλλιά και τα γαλανά μάτια θεωρούνται ανώτερα από τα υπόλοιπα.

«Όταν αυτά τα χαρακτηριστικά παρουσιάζονται επανειλημμένα ως πρότυπα γενετικής υπεροχής, ξέρουμε πού οδηγεί αυτό», σχολίασε χαρακτηριστικά κάποια στο TikTok. Πολλοί συμφώνησαν με την τοποθέτηση, εκφράζοντας την απογοήτευσή τους κάτω από τις επίσημες διαφημίσεις της εταιρείας.

«Ποιος ενέκρινε αυτή την καμπάνια;» έγραψε κάποιος. «Αυτό συμβαίνει όταν δεν υπάρχουν άτομα με διαφορετικό υπόβαθρο στο δημιουργικό τραπέζι, ειδικά σε μια εποχή όπως η σημερινή. Εστίασαν τόσο πολύ στο “έξυπνο” λογοπαίγνιο, που δεν είδαν το προφανές», τόνισε ένας άλλος. Κατηγορούν τη Σίντνεϊ Σουίνι για «ναζιστική προπαγάνδα» - Η σέξι διαφήμιση και το λογοπαίγνιο που προκάλεσε αντιδράσεις Κατηγορούν τη Σίντνεϊ Σουίνι για «ναζιστική προπαγάνδα» - Η σέξι διαφήμιση και το λογοπαίγνιο που προκάλεσε αντιδράσεις

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.