
Κι όμως η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός του Χόλιγουντ, Γκλόρια Γκρέιαμ, είχε παντρευτεί τον 13χρονο θετό γιο της!
Η 25η τελετή απονομής των Βραβείων Όσκαρ πραγματοποιήθηκε το 1953 στο Θέατρο Πάντατζες στη Λεωφόρο Χόλιγουντ. Η πρώτη υποψήφια που έφτασε ήταν η Γκλόρια Γκρέιαμ, με πολλές πιθανότητες να κερδίσει το Όσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου.
Λίγες ώρες αργότερα, ο ηθοποιός Έντμουντ Γκλεν άνοιξε τον φάκελο με το όνομα της νικήτριας. «Γκλόρια Γκρέιαμ για το The Bad and the Beautiful», ανακοίνωσε. Καθώς η Γκρέιαμ ανέβαινε στη σκηνή, μόλις στα 30 της και πλέον βραβευμένη με Όσκαρ, έλαμπε σαν αληθινή σταρ του Χόλιγουντ, απολαμβάνοντας τη λατρεία των συναδέλφων της. Όμως κάποιοι γνώριζαν ότι η Γκρέιαμ δεν ήταν μόνο όμορφη, ήταν και «κακή».
Λιγότερο από δύο χρόνια νωρίτερα, ο σύζυγός της Νίκολας Ρέι, γνωστός σκηνοθέτης νουάρ ταινιών, φέρεται να την είχε πιάσει στο κρεβάτι, στο σπίτι τους στο Μάλιμπου, με τον 13χρονο γιο του, Τόνι. 
Σύμφωνα με την Daily Mail ο Τόνι ήταν καλοφτιαγμένος και εμφανίσιμος, φαινόταν μεγαλύτερος από την ηλικία του. Αλλά ήταν μόνο 13. Και η Γκρέιαμ τον είχε αποπλανήσει όταν ήταν ακόμη 12.
Την προηγούμενη εβδομάδα δημοσιεύτηκε ένα νέο απομνημόνευμα που περιγράφει με λεπτομέρεια την ιστορία μεταξύ της Γκλόρια Γκρέιαμ και του έφηβου θετού της γιου, Τόνι Ρέι. Είναι μια συγκλονιστική ιστορία που δεν είχε αποκαλυφθεί ποτέ στο παρελθόν, απλώς και μόνο επειδή ο ίδιος ο Τόνι δεν επέτρεπε τη δημοσίευση πριν πεθάνουν όλοι οι εμπλεκόμενοι.
Έγραψε το βιβλίο το 1958, όταν ήταν 21 ετών, δύο χρόνια πριν γίνει ο τέταρτος σύζυγος της Γκρέιαμ (καθιστώντας τον πατριό του ετεροθαλή του αδελφού, Τιμ, γιου της από τον δεύτερο σύζυγό της, Νικ Ρέι).
Ο Νικ πέθανε το 1979, η Γκλόρια το 1981 και ο Τόνι το 2018, σε ηλικία 80 ετών. Οι εν ζωή συγγενείς ενέκριναν τώρα την έκδοση του βιβλίου του με τίτλο Circle of Lions: Νίκολας Ρέι, Γκλόρια Γκρέιαμ και Εγώ.
Προλογίζεται από την κόρη του Τόνι, Κέλσι, η οποία εντόπισε το ξεχασμένο χειρόγραφο. Στον πρόλογο αναγνωρίζει το «βαθύ τραύμα» που «διείσδυσε σε κάθε πτυχή της μετέπειτα ζωής του». 
Ο Τόνι ακολούθησε τα βήματα του πατέρα του στον κινηματογράφο και έγινε επικεφαλής παραγωγής της 20th Century Fox στην Ανατολική Ακτή. Μάλιστα, είχε προταθεί για Όσκαρ ως παραγωγός της ταινίας Μια Άνυδρη Γυναίκα το 1978.
Ωστόσο, η Γκλόρια επηρέασε καθοριστικά τη ζωή του, ευθυνόμενη για τους πολλαπλούς εθισμούς του σε ναρκωτικά, αλκοόλ και τζόγο, και για τις ψυχολογικές του μεταπτώσεις μεταξύ «ευφορικής και μεγαλομανιακής μανίας» και «καταθλιπτικών, κατατονικών επεισοδίων», όπως γράφει η Κέλσι.
Παρόλα αυτά, σημειώνει πως ο πατέρας του αγαπούσε την Γκλόρια μέχρι τον θάνατό του, ενώ έπασχε από Αλτσχάιμερ.
Περίπου 70 χρόνια είχαν περάσει από τη γνωριμία της Γκλόρια και του Τόνι στο αεροδρόμιο του Λος Άντζελες τον Ιούνιο του 1950, όταν εκείνος ήταν σχεδόν 13. Η μητέρα του, δημοσιογράφος Τζιν Έβανς, θεώρησε πως θα τα πήγαινε καλύτερα μένοντας με τον πατέρα του στην Καλιφόρνια, παρά στη Νέα Υόρκη.
Ο Νικ, που είχε ήδη παντρευτεί την Γκλόρια, δέχτηκε να τον φιλοξενήσει, παρόλο που δεν είχαν ουσιαστική σχέση. Όμως δεν πήγε να τον υποδεχθεί στο αεροδρόμιο, έστειλε την όμορφη, κομψή και διάσημη σύζυγό του, που φορούσε ένα κασμιρένιο πουλόβερ με βαθύ ντεκολτέ. Καθώς τον μετέφερε στο Μάλιμπου με τη μαύρη Κάντιλακ κάμπριο της, του ζήτησε να της ανάψει ένα τσιγάρο Pall Mall.
Από την αρχή, τον αντιμετώπισε σαν να ήταν πολύ μεγαλύτερος, και εκείνος κολακεύτηκε. Το καλοκαίρι εκείνο έγιναν αχώριστοι. Ο Νικ αρνιόταν να κάνει οτιδήποτε με τον γιο του, από ψάρεμα μέχρι χαρτιά, προφασιζόμενος έλλειψη χρόνου. Η Γκλόρια, αντίθετα, τον ενθάρρυνε να καπνίζει και να πίνει, του επέτρεπε να της χτενίζει τα μαλλιά και του ζητούσε να της στεγνώνει την πλάτη μετά το ντους.
Όταν βγήκαν μαζί στο Καλ-Νέβα, το θρυλικό καζίνο στα σύνορα Καλιφόρνιας-Νεβάδα, και ο Νικ αφιερώθηκε στον τζόγο, η Γκλόρια εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να προχωρήσει τη σχέση της με τον Τόνι.
Ο γάμος της με τον Νικ ήταν θυελλώδης, εκείνη τον κατηγορούσε για σχέση με τη Μέριλιν Μονρόε, εκείνος εξοργιζόταν με τον τζόγο της. Σε έναν καβγά, η Γκλόρια τράβηξε όπλο στον Τόνι και κάλεσε την αστυνομία, λέγοντας πως προσπάθησε να τη βιάσει. Αργότερα ζήτησε συγγνώμη στους αστυνομικούς, λέγοντας πως υπερέβαλε.
Όταν ο Νικ έμαθε για το επεισόδιο, ρώτησε τον γιο του ευθέως αν είχε σεξουαλική σχέση με τη σύζυγό του. Ο Τόνι δεν αρνήθηκε.
Ο Νικ και η Γκλόρια χώρισαν το 1952. Εκείνη παντρεύτηκε τον σκηνοθέτη Σάι Χάουαρντ, αλλά και αυτός ο γάμος δεν κράτησε.
Ο Τόνι έγραψε το 2002 σε υστερόγραφο του απομνημονεύματός του: «Δεν είχα δει τη Γκλόρια από όταν ήμουν 13, αλλά την ποθούσα. Όταν έφτασα στην Καλιφόρνια, την κάλεσα. Ήθελε να με δει αμέσως. Συναντηθήκαμε στη Λόρελ Κάνιον. Ήρθε με μαύρη Κάντιλακ. Αγκαλιαστήκαμε. Είχε βαλίτσα και τρόφιμα στο πίσω κάθισμα. Πήγαμε στο σπίτι που νοίκιαζα και ξεπακετάραμε τα πράγματά της. Δεν ήρθε για μια σύντομη επίσκεψη, ήρθε να μείνει».
Παντρεύτηκαν στις 13 Μαΐου 1960. Εκείνος ήταν 22 και αυτή 36. Είχαν δύο γιους. Το 1965, η Γκλόρια αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει. Έπαθε νευρικό κλονισμό και έγινε αλκοολική, ενώ ο Τόνι εθίστηκε στα ναρκωτικά και τον τζόγο. Χώρισαν το 1974 και ο δικαστής έδωσε την επιμέλεια των παιδιών στον Τόνι, κρίνοντάς τον ως «το λιγότερο κακό».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.