Δεν ξέρουμε για σένα, αλλά θέλουμε να ελπίζουμε πως μικρό ήσουν λιγάκι βλαμμένο, σαν και του λόγου μας κι έλιωνες στα θρίλερ. Αν μάλιστα είχες καβατζάρει την ταυτότητα του μεγάλου αδερφού που του έμοιαζες, για να γλεντήσεις και καλά τον βιντεοκλαμπά (που να πουλήσει ήθελε ο δόλιος) ότι είσαι ενήλικος για να σου δώσει τις “ακατάλληλες ταινίες τρόμου”, τότε είσαι και φίλος μας.
Αν σου έμεινε η πετριά με τον τρόμο, λοιπόν και μεγαλώνοντας σίγουρα θα έχεις κάπου κι ένα κάδρο του Τζον Κάρπεντερ, στο οποίο και προσεύχεσαι, για όλα τα σπουδαία δημιούργησε. Εμείς λοιπόν, σήμερα που γενεθλιάζει, θα σου σπικάρουμε τους 7 + 1 λόγους, για τους οποίους έχουμε ορκιστεί αιώνια πίστη στον μπαμπά μας και άρχοντα του τρόμου!
Ίσως ο πιο σκιαχτικός από τους serial killers της μεγάλης οθόνης είναι δημιούργημα του Τζον Κάρπεντερ. Μιλάμε για αυτόν που ενσαρκώνει το απόλυτο κακό στην ταινία “Halloween”, που στα ελληνικά για άγνωστο μέχρι και σήμερα λόγο, μεταφράστηκε ως “Η Νύχτα με τις Μάσκες”. Τον μιμήθηκαν σχεδόν όλα τα θρίλερ της οικουμένης, κανείς δεν έπιασε τον αγνό, ανομολόγητο κι ανοίκειο τρόμο του μάστορα.
Πριν μας δώσει τον Michael Myers, είχε φροντίσει να κάνει άπειρα κεφαλάκια να κουνηθούν με το “Αssault on Precinct 13”. Ένα κλειστοφοβικό περιπετειώδες θρίλερ, που κάθισε στο θρόνο του βασιλιά των b-movies, γιατί έτσι του έπρεπε, παραδίδοντας μαθήματα κινηματογραφικής ιστορίας.
Για να παραφράσουμε τον φίλτατο Μακεδόνα, μπορούμε ευθαρσώς να δηλώσουμε πως είχα το όνειρο μου, το αυτοκίνητο μου κι όλα πήγαν κατά διαόλου! Σαρδόνιο χιούμορ, τιτανομέγιστο σάουντρακ κι η μυρωδιά της eightίλας να μπουκώνει τα ρουθούνια μας.
O Kurt Russell είναι τέτοιος τυπάρας που κοτζάμ Ταραντίνο έφτιαξε το “Death Proof” στα μέτρα του. Ο βασικότερος λόγος όλων, ήταν προφανώς ο χαρακτήρας του Σνέικ Πλίσκεν. Πώς να μην ήταν άλλωστε όταν μιλάμε για μούρη κατάδικο, που τον στέλνουν να σώσει τον πρόεδρο των Η.Π.Α. τον οποίο κι έχουν απαγάγει την ώρα που ολόκληρο το Μανχάταν έχει γίνει φυλακή υψίστης ασφαλείας. Κωλώνει μωρέ όμως ο Σνέικ; Επειδή, δεν μας έφτανε μόνο μία ταινία ο μάστορας Κάρπεντερ έφτιαξε κι άλλη μία με τον Πλίσκεν να γλεντάει και το Λος Άντζελες.
Πάλι έχουμε Kurt Russell εδώ, σε ένα από τα σημαντικότερα θρίλερ μυστηρίου όλων των εποχών, με τον Κάρπεντερ να κεντά πραγματικά και να υφαίνει μια αποπνικτική ατμόσφαιρα, με ανατριχιαστικές σκηνές που κατέληξαν σε εκατομμύρια τρίχες σηκωμένες και ατέλειωτα μισοφαγωμένα από το σασπένς νύχια.
Πολυεργαλείο o Tζον έγραφε, σκηνοθετούσε, μόνταρε και συνέθετε το σάουντρακ σε όλες τις ταινίες του. Ειδικά ο τρόπος που φύτρωνε τις μελωδίες, κάνοντας τα πλήκτρα τόσο απόκοσμα βασανιστικά. Τυχεροί, οι ελάχιστοι που τον είχαμε απολαύσει τον Μάϊο του 2016, στο Piraeus Academy παρουσιάζοντας τον “Lost Themes” δίσκο του!
Όχι η φωτογραφία, δεν είναι προϊόν φωτομοντάζ, αλλά κομμάτι της απονενοημένης βίντεο συνέντευξης του στη Ρούλα Κορομηλά. Πάντα θα μας συντροφεύει η απάντηση του, στην ερώτηση, από ποιον δολοφόνο του θα ήθελε να πεθάνει, όπως και την επική voice over μετάφραση!
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.