Έξυπνοι οι Ισπανοί: Βρήκαν τον τρόπο να σερβίρουν μπύρες από… απόσταση (βίντεο)

Έξυπνοι οι Ισπανοί: Βρήκαν τον τρόπο να σερβίρουν μπύρες από… απόσταση (βίντεο)

Ο… μπάρμαν της Gitana Loca, στη Σεβίλλη, είναι «ιδανικός» για να σερβίρει μπύρες στους πελάτες στον καιρό της πανδημίας του κορωνοϊού. Ο λόγος; Επειδή είναι ρομπότ!

Ακόμη κι αν δεν έχει καρδιά, γιατί είναι ρομπότ. Εγκατεστημένο στην είσοδο του μπαρ, το μηχάνημα αποτελείται από ένα αρθρωτό χέρι που έχει στην άκρη μια τανάλια, όπως ο κάπτεν Χουκ. Tο ρομπότ αρπάζει ένα πλαστικό ποτήρι, περιστρέφεται για να το τοποθετήσει κάτω από την κάνουλα που το γεμίζει με το αφρώδες ποτό, προτού το τοποθετήσει πάνω σε μια πλάκα απ΄όπου το παίρνει ο πελάτης.

Το ρομπότ που σερβίρει μπύρες σε μπαρ στην Ισπανία
Στο κέντρο της πρωτεύουσας της Ανδαλουσίας, το ρομπότ λειτουργεί από τις 11 Μαΐου, οπότε ξεκίνησε πολύ προσεκτικά και σταδιακά η άρση των μέτρων περιορισμού στην Ισπανία, μια από τις χώρες που έχουν θρηνήσει τα περισσότερα θύματα στην επιδημία με περισσότερους από 27.700 θανάτους.

Η Σεβίλλη βρίσκεται ακόμη στην πρώτη φάση, όπου επιτρέπεται το άνοιγμα των υπαίθριων χώρων των μπαρ, όμως με πολύ περιορισμένη δυνατότητα και πολλά μέτρα υγιεινής και αποστασιοποίησης.

Ο ιδιοκτήτης του «low-cost» μπαρ Gitana Loca, που σερβίρει ποτά από 70 λεπτά, σχεδίαζε να εφοδιάσει ένα άλλο από τα καταστήματά του με ρομπότ πολύ πριν από τα μέτρα περιορισμού προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις του.

Όμως με τα μέτρα περιορισμού που επιβλήθηκαν στα μέσα Μαρτίου, το μηχάνημα δεν τέθηκε σε λειτουργία. Τελικά, «σκεφθήκαμε πως θα ήταν ιδανικό για τη φάση 1» της άρσης των μέτρων περιορισμού, εξηγεί στο AFP ο ιδιοκτήτης του franchise Αλμπέρτο Μαρτίνεθ.

«Καθώς ο σκοπός είναι να αποφευχθεί η επαφή ανάμεσα στους πελάτες και σε κάθε αντικείμενο (…) σκεφθήκαμε ότι το ρομπότ θα ήταν ό,τι πρέπει ώστε να μην υπάρχει επαφή με ένα πλαστικό ποτήρι, να πέφτει μέσα η μπύρα στη συνέχεια, έτσι ώστε όλα να είναι πραγματικά self-service».

Από τις 11 Μαΐου, το ρομπότ προσελκύει περίεργους και πελάτες. Ακόμα κι αν το μπαρ δεν βγάζει τρελά λεφτά καθώς μόνο 12 πελάτες θα επιτρέπεται να καθίσουν στον εξωτερικό χώρο του.

«Προς το παρόν δεν συμφέρει να είμαστε ανοικτοί. Όμως καθώς έχουμε ανταγωνισμό με άλλα μπαρ, πρέπει να κάνουμε κάτι διαφορετικό. (Με το ρομπότ) ο κόσμος βλέπει, κατ΄αρχάς, ότι είμαστε ανοικτοί, και στη συνέχεια πως στο μπαρ στη γωνία, συμβαίνει κάτι διαφορετικό», λέει ο Μαρτίνεθ.

Όμως δεν είναι όλοι ενθουσιασμένοι. «Πιστεύω πως η σχέση ανάμεσα στον πελάτη και τον μπάρμαν, τον άνθρωπο που σερβίρει την μπύρα, το να κοιτάζονται στα μάτια, ο πελάτης να βλέπει πώς σερβίρει την μπύρα, όλα αυτά έχουν μια γοητεία που χάνεται με το ρομπότ αυτό, όχι;» εκτιμά ο Μανουέλ Φερνάντεθ, ένας 33χρονος νομικός που κάθεται στον εξωτερικό χώρο του μπαρ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Δεν είμαι υπέρ αυτών των μηχανών, προτιμώ να παίρνω το ρίσκο να μου σερβίρουν την μπύρα όπως γινόταν πάντα», καταλήγει.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.