ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

Μύκονος: Την Πέμπτη η δίκη για τον θανάσιμο τραυματισμό του 10χρονου από ταχύπλοο

Οι εγκληματικές παραλείψεις της επιχείρησης

Μύκονος: Την Πέμπτη η δίκη για τον θανάσιμο τραυματισμό του 10χρονου από ταχύπλοο

Την ερχόμενη Πέμπτη 4 Νοεμβρίου δικάζεται σε δεύτερο βαθμό στο Πενταμελές Εφετείο της Σύρου, η υπόθεση θανάσιμου τραυματισμού του 10χρονου Μιχάλη Πασχαλάκη από ταχύπλοο στην παραλία Καλό Λιβάδι στη Μύκονο.

​​​​​​​Οι τρεις κατηγορούμενοι είχαν κηρυχθεί ένοχοι σε πρώτο βαθμό για το αδίκημα της διατάραξης υδάτινης συγκοινωνίας από πρόθεση, από το οποίο προέκυψε κίνδυνος για ανθρώπους και επήλθε ο θάνατος του άτυχου παιδιού.

Ειδικότερα, σε πρώτο βαθμό ο χειριστής του μοιραίου ταχύπλοου που τραυμάτισε θανάσιμα το παιδάκι, Στυλιανός Κουτσοδόντης καταδικάστηκε σε κάθειρξη έξι χρόνων.

Ο επιχειρηματίας και ιδιοκτήτης της επιχείρησης με τα ταχύπλοα Αγαμέμνων Μπασιανάς, σε κάθειρξη επτά χρόνων και η Αννα Μπασιανά, υπεύθυνη ασφαλείας κατά τον νόμο της επιχείρησης κάθειρξη πέντε ετών. Σε όλους του καταδικασθέντες το Δικαστήριο επέβαλε ποινή τριετούς στέρησης των πολιτικών τους δικαιωμάτων.

Ωστόσο κανείς δεν φυλακίστηκε γιατί το Δικαστήριο τους έδωσε αναστολή στην εκτέλεση της ποινής τους έως την εκδίκαση της έφεσης που γίνεται μεθαύριο.

Οι εγκληματικές παραλείψεις της επιχείρησης

Σύμφωνα με την απόφαση, η επιχείρηση λειτουργούσε χωρίς νόμιμη άδεια και χωρίς ναυαγοσωστική λέμβο, ενώ ο χειριστής δεν διέθετε το προβλεπόμενο εκ του νόμου δίπλωμα προπονητή θαλάσσιου σκι και έκανε επικίνδυνους ελιγμούς

Μάλιστα, ο υπεύθυνος ασφάλειας απουσίαζε από τη θέση του και δεν υπήρχε στο σκάφος ο προβλεπόμενος εκ του νόμου «παρατηρητής», ο οποίος παρακολουθεί τα ελκόμενα φουσκωτά και καθοδηγεί τον οδηγό.

Άλλες εγκληματικές παραλείψεις της επιχείρησης είναι ότι το ταχύπλοο δεν είχε, ως όφειλε, κανένα μέσο επικοινωνίας με την επιχείρηση και την ξηρά, και ότι τα σωσίβια ήταν ακατάλληλα.

Το φουσκωτό δεν είχε λάβει άδεια από το Υπουργείο Ναυτιλίας και δεν έπρεπε να χρησιμοποιηθεί. Τέλος, οι καιρικές συνθήκες ήταν δυσμενείς και εντελώς ακατάλληλες για τη διενέργεια του θαλάσσιου αυτού παιχνιδιού.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ο πατέρας του παιδιού ίδρυσε την επόμενη χρονιά τον μη κερδοσκοπικό Οργανισμό «Safe Water Sports», που πραγματοποίησε δράσεις σε Ελλάδα και Κύπρο με σκοπό την πρόληψη των θαλάσσιων ατυχημάτων και πνιγμών.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.